باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 02:09:26
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دست نشان: کسب یک امتیاز بیرون از خانه مفید است

شنبه 22 دی ماه 1397 ساعت 08:57

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان کسب یک امتیاز از بازی‌های بیرون از خانه را برای این تیم به خصوص در دور برگشت مفید ارزیابی کرد.

نادر دست نشان پس از پایان بازی برابر شهرداری ماهشهر در کنفرانس خبری اظهار داشت : بازی خوبی بود ، با توجه به اینکه بازی اول دور برگشت مان خارج از خانه بود سختی های خاص خود را داشت و از طرفی در اختیار نداشتن چند بازیکن کلیدی ، کیفیت بد زمین و وزش باد باعث شد تا کنترل بازی روی زمین برای ما سخت باشد.

دست نشان ادامه داد : با توجه به تغییر مربی در تیم شهرداری ماهشهر آنان در تلاش بودند که بازنده این بازی نبوده و حداقل امتیاز بازی را کسب کنند که این موضوع باعث شده بود این تیم برابر ما شکل دفاعی به خود بگیرد در مقابل ما نیز موقعیت چندان خطرناک به آنان ندادیم.

سرمربی مس کرمان افزود : علارغم اینکه چند بازیکن کلیدی مان را در اختیار نداشتیم اما هم در خط دفاعی و هم در خط حمله عملکرد خوبی داشتیم و من نیز از بازیکنانم راضی هستم چرا که زحمات زیادی کشیدند.

وی در خصوص عملکرد تیم داوری این مسابقه گفت : به خاطر وجود چنین داوران جوان و شجاع تبریک می گویم چرا که در شرایط ایده آلی قضاوت کردند و روز خوبی را سپردی کردند و اشتباه تاثیرگذاری در بازی نداشتند کار خوب را باید عنوان کرد و باید بگویم این داوران شایسته تقدیر ، تعریف و تمجید هستند و امیدوارم در آینده بتوانند به فوتبال کشور کمک کنند‌.

او در پایان گفت : فکر می کنم کسب یک امتیاز در خارج از خانه آن هم برابر تیم شهرداری ماهشهر امتیاز خوبی باشد و مطمئن هستم این تیم در ادامه با کادرفنی جدید نتایج مطلوبی را کسب خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63577