باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 23:44:04
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شهرداری ماهشهر0-0مس کرمان/شروع نیم فصل دوم باکسب امتیاز از خارج خانه

پنج‌شنبه 20 دی ماه 1397 ساعت 17:42

تیم فوتبال مس کرمان بازی‌های دور برگشت خود در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور را با کسب یک امتیاز از بازی خارج خانه درماهشهر و برابر تیم شهرداری آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ در هفته‌ی هجدهم رقابت‌های لیگ یک تیم مس با ترکیب آرمان شهدادنژاد، میلاد باقری، عیسی پرتو، حسین حیدری، احسان جودکی، محمد پورمحمد، محمدرضا خرسند نیا، امین جهان کهن، امیر زلیکانی، مهدی تیکدری و شروین بزرگ برابر میزبان خود به میدان رفت.

شاگردان نادر دست‌نشان که به خوبی می‌دانند در دور برگشت از تمامی بازی‌ها به خصوص در بازی‌های خارج از خانه به شدت به امتیاز نیاز دارند، از همان ابتدای مسابقه با تسلط بازی را آغاز کردند.

با این وجود تیم شهرداری نیز که در زمین خود بهرشکل تیم خطرناکی محسوب می‌شود، برای رسیدن به گل در این بازی برنامه‌های خاص خود به خصوص در استفاده از ضربات آزاد را داشت که آمادگی عالی آرمان شهدادنژاد در دروازه‌ی مس اجازه نداد که در دقیقه‌ی 15 دروازه‌ی مس باز شود.

تیم مس نیز برروی دروازه‌ی حریف تحرکاتی را انجام داد و شوت سرکش امیر زلیکانی در دقیقه 20 به شکلی خطرناک از بالای دروازه شهرداری ماهشهر به اوت رفت. همچنین در دقیقه 25 موقعیت خوب گلزنی دیگری برای تیم مس از روی نقطه کرنر به دست آمد که با دفاع خوب بازیکنان ماهشهر دروازه این تیم بسته‌ ماند.

در حالی که شهدادنژاد دوبار دیگر در دقایق 34 و 45 بازی با واکنش‌های عالی خود دروازه‌ی مس را بسته نگه داشت، بازی درنیمه‌ی اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه‌ی دوم مس حمید کاظمی را در دقیقه‌ی 62 جانشین زلیکانی کرد تا بار هجومی تیم خود را بیشتر کند و نشان دهد چشم به هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه دارد.

در حالی که دو تیم در این نیمه بیشتر در میانه زمین توپ را به چرخش در می‌آوردند، بهرام رشیدفرخی از دقیقه‌ی 75 اولین بازی رسمی خود را برای مس با تعویض با شروین بزرگ برای مس انجام داد.

هرچند در نیمه‌ی دوم موقعیت‌های گل برای دو تیم کاهش داشت اما مس با بازی منطقی و کم اشتباه خود به خصوص درکارهای دفاعی به یک امتیاز این بازی خارج از خانه دست یافت تا نیم فصل دوم لیگ یک را با کسب امتیاز آغاز کند.

مس با این امتیاز در جدول بازی‌ها 29 امتیازی شد و با چهار امتیاز اختلاف با دو تیم بالای جدول در همان رده‌ی سوم باقی ماند.

مس در یک بازی فوق‌العاده حساس و شش امتیازی، هفته‌ی آینده در کرمان میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است که مصاف تیم‌های دوم و سوم جدول در کرمان می‌تواند نقش زیادی در سرنوشت دو تیم درپایان فصل بازی کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63576