باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:00:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

جمعه پلی‌آف اول بسکتبال مس، مسیر تیم‌های باشگاه مس به اصفهان

چهارشنبه 19 دی ماه 1397 ساعت 09:23

در حالی که حواس هواداران مس در روزهای آخر هفته به شروع رقابت‌های لیگ دسته اول ومصاف حساس تیم فوتبال مس برابر شهرداری در ماهشهر می‌باشد، سه تیم بسکتبال، هندبال و فوتسال دختران مس نیز روز جمعه در حوالی استان صفهان به میدان می‌روند.

به گزارش روابط عمومی بشگاه مس؛ در حساس‌ترین بازی تیم‌های باشگاه مس در روز جمعه 21 دی ماه، تیم بسکتبال مس در اولین بازی دور پلی‌آف خود در لیگ دسته اول کشور، از ساعت 16 در اصفهان به مصاف تیم خانه بسکتبال این شهر خواهد رفت.

بلند قامتان مس روز پنجشنبه راهی اصفهان خواهند شد تا پس از بازی اول پلی‌اف در اصفهان، بازی‌های برگشت خود را در کرمان و در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته‌ی آینده برابر این تیم برگزار نمایند.

در همین روز یعنی جمعه 21 دی ماه، تیم هندبال مس کرمان نیز در اصفهان به میدان خواهد رفت و برابر تیم ذوب‌آهن بازی می‌کند.

دو تیم درحالی بازی دهم این فصل خود را از ساعت 16 برابر یکدیگر برگزار می‌کنند که، تیم مس با 10 امتیاز در رده‌ی پنجم و تیم ذوب آهن با هشت امتیاز در رده‌ی ششم جدول قرار دارند.

تیم فوتسال دختران کویر مس نیز در آخرین بازی دور گروهی خود در فرخ‌شهر در حوالی استان اصفهان به میدان می‌رود و روز جمعه 21 دی ماه در یک بازی کاملا تشریفاتی از ساعت 11 صبح به مصاف تیم دریژنو خواهد رفت.

دختران کویر مس که صعود خود را با 38 امتیاز به عنوان تیم سوم جدول به دور نیمه‌نهایی رقابت‌ها قطعی کرده‌اند در این بازی کاملا تشریفاتی برابر تیم دریژنو می‌روند که با 12 امتیاز در رده‌ی نهم جدول قرار دارد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63574