باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:48:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس نوین در نیم فصل دوم لیگ دو باید روز به روز بهتر شود

دوشنبه 17 دی ماه 1397 ساعت 10:22

تیم فوتبال مس نوین در اولین بازی خانگی دور برگشت خود برابر مقاومت تهران، در حالی که می‌توانست سه امتیاز را از آن خود کند با تساوی دو بر دو به یک امتیاز آن بسنده کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ رضا عبدالرشیدی مسئول فنی این تیم در پایان بازی مس نوین برابر مقاومت در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: ما در بازی رفت از این تیم در تهران 5 گل دریافت کرده بودیم و همین سبب شده بود که تیم ما از نظر روانی برای این بازی دچار مشکل باشد اما با گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم، خیلی زود بر خود مسلط شدیم.

وی افزود: بعد از گل اول، تیم ناخواسته به عقب کشید و همین سبب شد که حریف بازی را به تساوی بکشاند اما در نیمه‌ی دوم بازهم بچه‌ها بازی خوبی ارائه کردند و اگر ما پنالتی ابتدای نیمه‌ی دوم خود را به گل تبدیل می‌کردیم، این موقعیت را داشتیم که با توجه به برنامه‌ریزی خود از دقیقه‌ی 70 به بعد، با گل‌های بیشتر مقاومت را در کرمان شکست دهیم.

عبدالرشیدی با بیان اینکه تیم مقاومت تهران از بهترین تیم‌های لیگ دو این فصل است که بازیکنان لیگ یکی زیادی در خدمت دارد گفت: بچه‌های ما چه در این بازی و چه بازی هفته‌ی قبل که اصلا مستحق شکست در قزوین نبودند، نشان دادند که باید روز به روز در دور برگشت بهتر باشند تا از پائین جدول رها شویم.

وی با بیان اینکه تیم مس نوین با همه مشکلات خود، با چنگ و دندان به دنبال حفظ سهیمه لیگ دو می‌باشد گفت: در نیم فصل دوم چند بازیکن جدید از تیم‌های دیگر استان اضافه کردیم و ظرف روزهای آتی به احتمال زیاد چند بازیکن از تیم بزرگسال مس نیز به جمع ما اضافه می‌شود. هرچند معتقدم که تیم در ابتدای فصل چندان بد بسته نشده است اما با توجه به مصدمیت چند مهره کلیدی، نیاز به تقویت و حمایت بیشتر از تیم در نیم فصل دوم داریم تا بتوانیم به رتبه‌های میانی جدول برسیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63567