باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:21:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

صحبت‌های شفاف و صریح رئیس هیات مدیره باشگاه مس در برنامه عصر ورزش

شنبه 15 دی ماه 1397 ساعت 09:08

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان میهمان برنامه‌ی تلویزیونی این هفته‌ی عصر ورزش از شبکه‌ی استانی کرمان بود تا پیرامون مسائل مختلف تیم فوتبال مس کرمان پاسخگوی سوالات باشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ اهم صحبت‌های سرهنگ عیسی ابراهیمی در این برنامه به شرح زیر می باشد:

ـ رویکرد شرکت ملی صنایع مس به طور تمام و کمال برروی صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر بسته شده است و نحوه بسته شدن تیم این فصل نیز بر اساس همین شرایط بوده است. بر همین مبنا حمایت‌های شرکت مس به شکل بی‌سابقه‌ای از تیم فوتبال ادامه دارد و بر اساس رهنمون‌های سردار بنی‌اسد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس و توصیه‌های حجت‌الاسلام توحیدی مشاور مدیرعامل این شرکت در امور ورزشی و مهندس ابراهیمی ازاعضای کمیته ورزش شرکت مس، در جلسات مختلف برروی انجام این صعود تاکید شده است.

ـ باشگاه مس حتی در میان باشگاه‌های لیگ برتری، جزو معدود باشگاه‌هایی بوده است که به تعهدات مالی خود در قبال تیم فوتبال عمل کرده است و ما پیش از شروع اردوی تدارکاتی کیش در تعطیلات نیم فصل، به عوامل تیم اعلام کردیم که باشگاه بازهم به تعهدات خود عمل کرده است تا بازیکنان با روحیه عالی تمرینات خود را در نیم فصل پشت سر بگذارند.

ـ آقای دکتر قرایی نقش زیادی در بسته شدن تیم خوب این فصل داشتند و باشگاه وشرکت تمایل زیادی برای تداوم حضور ایشان در مدیریت باشگاه داشت اما بهرشکل مصوبات قانونی و سازمان بازرسی به دلیل دو شغله بودن ایشان، این مجوز را به ما نمی داد. با این وجود به عنوان رئیس هیات فوتبال، قطعا تعامل باشگاه مس با ایشان ادامه خواهد داشت.

ـ در زمان حضور آقای قرایی به عنوان سرپرست در باشگاه مس، اختلاف نظرهایی میان بنده به عنوان رئیس هیات مدیره و ایشان وجود داشت که بیشتر به واسطه هزینه کرد از بیت‌المال مربوط می‌شد و از آنجا که ایشان سن پسر بنده را داشتند، من ایشان را نصیحت می‌کردم که در بسیاری از موارد نیز ایشان، آن‌ها را قبول می‌کرد. این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که با توجه به بسیاری از هزینه‌های گزاف فوتبال کشور، شاید آقای قرایی برای برخی از این خرج‌ها نیز حق داشتند که بهرشکل این هزینه‌ها انجام می‌شد که عمده اختلاف نظرهای ما نیز بر سر همین مسائل مالی بود.

ـ  با توجه به تورم شدید و افزایش هزینه کردها در ورزش به واسطه بالا رفتن مخارج اعزام، اسکان، تمرین و... مسلما هزینه کردهای ما با توجه به ثابت ماندن بودجه باشگاه، فراتر از رقم اعلامی برای بودجه این فصل خواهد شد و این می‌طلبد که ما مدیریت هزینه بیشتری در باشگاه داشته باشیم. با این حال خوشبختانه با تفکر باز شرکت مس، پشت باشگاه مس خالی نمانده است و حمایت منطقی از باشگاه ادامه دارد.

ـ حاشیه‌ها به خصوص در فضای مجازی در تمام دنیای فوتبال وجود دارد و باشگاه مس نیز از این موضوع بی‌نصیب نیست. این موضوع را تائید می‌کنم که برخی افراد که در ابتدای فصل و در زمان بسته شدن تیم در باشگاه نقش داشته‌اند، اکنون در این فضا برای حاشیه‌سازی در تیم مس، نقش‌آفرینی می‌کنند و برای مثال به بازیکنان تیم ما اعلام کرده‌اند که فلان مطلب و یا فلان عکس حاشیه‌ای را در صفحه‌های شخصی خود منتشر کنند.

ـ مسلما اگر این افراد مطابق آنچه که می‌گویند عاشق تیم مس وموفقیت آن هستند باید تحت هر شرایطی در کنار تیم و باشگاه باشند و مطمئن باشید با تداوم برخی تحرکات، مدیریت باشگاه در مقابل آن‌ها بیش از این خویشتن‌داری نشان نمی‌دهد و حاشیه‌سازان را با صراحت به مردم معرفی خواهد کرد.

ـ سجاد حیدری مثل همه بازیکنان 30 درصد قرارداد خود را در نیم فصل اول گرفت و باشگاه امکانات ویژه‌ای مثل بهترین منزل مبلمان را نیز در اختیار او گذاشت. اما حیدری در بازی با سپاهان اعلام کرد که مصدوم شده است و با وجود اینکه دکتر مداحی که از بهترین پزشکان در رابطه با مصدومیت‌های ورزشی در استان است اعلام کرد که او برای بازی مشکلی ندارد، حیدری برروی مصدومیتش پافشاری می‌کرد و در حالی که ما او را به پزشکان تهران نیز معرفی کردیم اما او بدون هماهنگی با کادر فنی تیم، از تمرینات فاصله گرفته بود.

ـ ما در چند جلسه سجاد حیدری را نصیحت کردیم که به تیم بازگردد و به او اعلام کردیم که هم کادر فنی و هم باشگاه منتظر بازگشت او می‌باشد اما این بازیکن در تصمیمی غیرمنطقی پیش از اتمام نیم فصل درخواست پول کرد وتوقعات بی‌جایی را از سرمربی تیم اعلام نمود و به واسطه‌ی این موضوعات بازهم از آمدن به تمرین اجتناب کرد.حیدری در حالی که اعلام می‌کند برخی نمی‌خواهند او در مس بازی کند، اما درواقع کاملا خلاف این موضوع است و همه خواهان حضور او در تیم بودند اما موضوعات طرح شده از سوی او برای بازگشت نشان می‌دهد که دل این بازیکن برای بازی در مس نیست.

ـ حیدری با مطالبی که قبل از بازی با سپاسی منتشرکرد و رفتارهای بعدی خود به نوعی در حق تیم مس کم لطفی کرد، شاید با حضور او در بازی‌های آخر فصل، برخی از نتایج مساوی ما نیز با پیروزی عوض می‌شد. ما بازهم نسبت به این بازیکن پدرانه برخورد کردیم و او را ارشاد کردیم که حرفه‌ای برخورد کند ولی او به گونه‌ای دیگر برخورد کرد. مطمئن باشید که ما اجازه جدایی به این شکل را به حیدری نمی‌دهیم و او به واسطه‌ی غیبت‌هایش باید درکمیته‌ی انضباطی باشگاه پاسخگو باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63558