باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:09:33
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

استارت سروقامتان مس برای پلی‌آف اول در اصفهان(عکس)

چهارشنبه 12 دی ماه 1397 ساعت 09:14

تیم بسکتبال مس کرمان پس از اتمام رقابت های دور گروهی خود در لیگ دسته اول بسکتبال کشور، چند روز تمرینات تیم خود را تعطیل کرد تا با استراحت و ریکاوری، با نشاط و باانگیزه از عصر سه‌شنبه تمرینات خود را برای دور پلی‌آف لیگ یک از سر بگیرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بلندقامتان مس کرمان که با اقتدار تمام و با کسب 6 پیروزی در 6 مسابقه به عنوان صدرنشین گروه دو منطقه‌ی جنوب راهی دور پلی‌آف این بازی‌ها شدند، در اولین بازی پلی‌آف جهت کسب جواز صعود به لیگ برتر، روز جمعه 21 دی ماه در اصفهان برابر تیم خانه بسکتبال این شهر قرار خواهند گرفت.

در این مرحله تیمی که به دو پیروزی دست پیدا کند، به بازی پلی‌آف بعدی راه می‌یابد و در بازی برگشت دو تیم مس و خانه بسکتبال اصفهان روز پنجشنبه 27 دی ماه در کرمان به مصاف هم می‌روند.

در صورت تساوی تعداد پیروزی‌های دو تیم در دو بازی قبلی، بازی سوم و آخر بین آن‌ها روز جمعه 28 دی ماه مجددا در کرمان برگزار خواهد شد.

بسکتبالیست‌های مس در صورت برتری در این دور، به مرحله‌ی بعد پلی‌آف راه پیدا خواهند کرد و در صورت پیروزی در مرحله دوم پلی‌آف برابر دیگر تیم برتر منطقه‌ی جنوب، در نهایت جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63552