باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:05:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی بسکتبال مس:کار برای ما تازه آغاز شده است

یکشنبه 9 دی ماه 1397 ساعت 09:44

سرمربی بسکتبال تیم مس کرمان معتقد است با وجود صعود قاطعانه این تیم از دور گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، کار برای تیم بسکتبال مس جهت صعود به لیگ برتر تازه آغاز شده است.

حسین مهدوی درگفتگو با سایت اطلاع‌رسانی روابط عمومی باشگاه مس در رابطه با تیم این فصل بسکتبال مس گفت: در فصل جاری تیم بسیار خوبی را تدارک دیدیم و چند بازیکن خوب کرمانی که در تیم‌های لیگ برتری توپ می‌زدند را به تیم اضافه کردیم و با وجود تنها دو بازیکن غیربومی و نفرات عالی از استان کرمان، تیمی روانه‌ی مسابقات شد که بهترین نتایج را در سال‌های اخیر برای بسکتبال مس رقم زد.

سرمربی تیم بسکتبال مس با بیان اینکه تیم او در صددرصد بازی‌های مرحله‌ی گروهی پیروز از زمین بیرون آمد گفت: با وجود درخششی که تیم در 6 بازی دور گروهی داشت، اما معتقدم که کار ما تازه آغاز شده است و ما در دو دور پلی‌آف پیش رو، باید در این فصل چراغ صعود به لیگ برتر را با تلاش زیاد در باشگاه مس روشن کنیم.

مهدوی در رابطه با تیم خانه بسکتبال اصفهان که در دور اول پلی‌آف برابر مس به میدان می‌رود گفت: تمامی تیم‌های لیگ یک تقریبا هم سطح هستند و همین رقابت‌ را بین آن‌ها بسیار فشرده می‌کند. با این حال ما فیلم بازی این تیم را آنالیز کرده‌ایم و شناخت خوبی نسبت به این تیم در مرحله‌ی اول پلی‌اف داریم.

وی در رابطه با آمادگی بازیکنان تیم بسکتبال مس نیز گفت: ما در بازی آخر دور گروهی برابر جهرم، اوج آمادگی خود را نشان دادیم و خوشبختانه تیم از نظر فنی در شرایط عالی قرار دارد و کاملا آماده‌ی بازی‌های این مرحله هستیم.

سرمربی بسکتبال مس افزود: باتوجه به اینکه ما به عنوان صدرنشین به دور پلی‌آف صعود کردیم، دو بازی از سه بازی این مرحله را در خانه برگزار می‌کنیم که حمایت هواداران خونگرم باشگاه مس کمک زیادی به ما خواهد کرد، اما امیدواریم با برتری در دو مسابقه‌ی اول برابر تیم اصفهان، قبل از بازی سوم کار را برای صعود به دور بعد تمام کنیم.

مهدوی با بیان اینکه تمرینات تیم پس از استراحتی چند روزه از روز سه‌شنبه از سرگرفته می‌شود گفت: بازیکنان ما اکثرا دانشجو هستند و در این روزها مشغول امتحانات خود می‌باشند از همین رو چند روز به آن‌ها استراحت دادیم تا پس از شروع مجدد تمرینات از روز سه‌شنبه، هفته‌ی آینده برای برگزاری اولین بازی پلی‌آف برابر خانه بسکتبال راهی اصفهان شویم. 

گفتنی است تیم بسکتبال مس کرمان در صورت برتری در دو دور پلی‌آف پیش رو در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، جواز صعود به لیگ برتر بسکتبال را کسب خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63540