باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:03:21
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اتفاق مبارک در ارتباط باشگاه مس و استانداری/استانداری پای‌کار صعود و موفقیت باشگاه مس

پنج‌شنبه 6 دی ماه 1397 ساعت 15:46

صبح امروز جلسه‌ای در محل استانداری کرمان برگزار شد که برای باشگاه مس کرمان اتفاقی بسیار مبارک و البته تاثیرگذار بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ در این نشست، جایی که بزرگان و عوامل مدیریتی و ورزشی باشگاه مس کرمان در دیدار با مقامات ارشد استانداری کرمان، به نوعی ارتباط جدی و دو سویه این نهاد را به شکلی عملی آغاز کردند.

آقای دکتر فدایی که در هفته‌های گذشته حکم استانداری خود را برای کرمان دریافت کرد، با برگزاری زمینه تشکیل این جلسه به نوعی پیام حمایت همه جانبه استانداری کرمان از باشگاه صنعت مس کرمان را صادر کرد که اتفاقی بسیار نیکو و قابل توجه در روند اتفاقات این باشگاه می‌باشد.

جلسه صبح امروز اعضای باشگاه مس کرمان با حضور آقایان ابراهیمی و کهندل از اعضای هیات مدیره، مهندس محمد کهندل سرپرست باشگاه، آقایان یوسف ابادی معاون فنی، باژیان به نمایندگی از تیم هندبال، محسن رشیدی به نمایندگی از تیم کاراته، حسین اسلامی به نمایندگی از تیم دوچرخه سواری، دست نشان سرمربی تیم فوتبال مس، فرزاد حسینخانی کاپیتان تیم، حجت جهرمی مدیر تیم فوتبال مس، رضا عبدالرشیدی سرمربی تیم فوتبال مس نوین، حسین مهدوی سرمربی تیم بسکتبال، سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم تکواندو، سالاری به نمایندگی از تیم تیراندازی با کمان، رضا نکویی به نمایندگی از هواداران،حجت پاینده مدیر رسانه ای باشگاه،سعید قرایی مدیر روابط عمومی باشگاه با حضور آقایان  دکتر بصیری سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و حجت الاسلام محمود آبادی مدیرکل حوزه استاندار در محل استانداری کرمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس با ارائه گزارشی از عملکرد تیم های باشگاه مس به خصوص تیم فوتبال در فصل اخیر رقابت‌های خود، در رابطه با بحث اعتبارات باشگاه مس مسائلی را مطرح کرد و با تشکر از حمایت همه جانبه مقامات شرکت مس، ازلزوم توجه بیشتر به بحث اعتبارات باشگاه مس به عنوان یکی از متولیان ورزش کرمان از سوی نهادهای استان تاکید کرد.

در ادامه‌ی این نشست عوامل و مدیران تیم‌های مخنلف باشگاه مس به ارائه دیدگاه‌های خود در ارتباط با حمایت بیشتر از تیم‌های خود صحبت کردند و از اینکه مقامات سیاسی استان می‌توانند با ارتباط با فدراسیون رشته‌های ورزشی آن‌ها، زمینه را برای اتفاقات بزرگ در تیم‌های آن‌ها رقم بزنند.

همچنین عوامل تیم‌های باشگاه مس بر لزوم تقویت تیم خارج از زمین باشگاه مس در مورد حمایت قرار گرفتن از نهادهای مهمی مثل استانداری تاکید کردند.

در پایان صحبت‌های عوامل باشگاه مس، آقای مهندس کهندل سرپرست  باشگاه مس کرمان با بیان اینکه این باشگاه نگین ورزشی شرکت مس می‌باشد از کار دشوار مدیریت تیم‌های ورزشی کشور گفت و اینکه باشگاه مس با مدیریت 16 تیم حرفه‌ای در رشته‌های ورزشی مختلف کار بسیار سنگین و سختی پیش رو دارد که با حمایت شرکت ملی صنایع مس و نهادهای مهمی چون استانداری کرمان، انشالله تمامی تیم‌های باشگاه مس با کسب موفقیت موجب افتخار استان کرمان شوند.

در ادامه‌ی این نشست سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: تشکیل کارگروهی برای حمایت از صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر را پیگیری خواهیم کرد.

دکتر محمد صادق بصیری در این نشست افزود: اهمیت به ورزش در هر جامعه ای، نشاط و شادابی اجتماعی و سلامت جسمانی مردم را در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: استان کرمان با مشکلات و آسیب های اجتماعی متعددی روبروست و اگر بتوانیم ورزش را به مردم تزریق کنیم بسیاری از آسیب های اجتماعی حل خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان باتوجه به پیشنهادات تیم رسانه ای باشگاه برای تشکیل کارگروهی در استان برای حمایت از صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر افزود: قاطعانه از تشکیل چنین کارگروهی حمایت می کنیم و از هیچ گونه پشتیبانی در این زمینه فروگذاری نخواهیم کرد. تشکیل این کارگروه را به صورت مکتوب و با مکاتباتی که با باشگاه مس کرمان برقرار خواهیم کرد، به صورت عملیاتی پیگیری خواهیم کرد و در آن از همه نیروهایی که چه به صورت حقیقی و چه به صورت شخصیت حقوقی در موفقیت باشگاه مس و صعود تیم فوتبال آن اصرخواهند داشت استفاده خواهیم کرد.

پیش از این قرار بود دکتر فدایی استاندار کرمان نیز در این نشست حاضر باشد که به دلیل جلسه فوری پیش آمده برای ایشان، ضمن عذرخواهی مقرر شد در نشست بعدی که در باشگاه مس برگزار خواهد شد،استاندار کرمان نیز حضور داشته باشند.

در پایان این جلسه به رسم یادبود پیراهن باشگاه مس از سوی عوامل این باشگاه به استانداری کرمان اهدا شد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=63532