باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:19:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

منهاجی: آنالیز دقیقی از تیم ماشین‌سازی انجام داده بودیم

سه‌شنبه 11 اسفند ماه 1394 ساعت 12:03

مربی تیم فوتبال مس کرمان از آنالیز دقیق و بازی حساب شده‌ی بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان در بازی سنگین برابر ماشین‌سازی تبریز گفت.

آرتا منهاجی که به دلیل محرومیت وینگو بگوویچ از نشستن روی نیمکت به خاطر اخراج در بازی قبل، در این بازی نفر اول نیمکت مس محسوب می‌شد، در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: کاملا قابل پیش‌بینی بود که ما در تبریز بازی ساده‌ای نخواهیم داشت و میزبان به واسطه‌ی شرایط جدول و میزبانی خود با هدف کسب سه امتیاز به زمین خواهد آمد.

منهاجی افزود: با این حال تیم ما نیز کاملا آماده بود که در این بازی نمایش خوبی را از خود ارایه کند و با وجود غیبت چند بازیکن تیم ما، تمامی نفرات در شرایط مطلوبی قرار داشتند و همین سبب شد که تیم ما در این بازی نمایش بسیار خوبی را ارایه کند.

وی افزود: ما از تیم ماشین‌سازی آنالیز دقیقی ارایه کرده بودیم که در اختیار بازیکنان تیم قرار دادیم و بر همین اساس نقاط قوت این تیم را از کار انداختیم و امتیاز خوبی از این بازی کسب کردیم.

مربی تیم مس در رابطه با داور بازی نیز گفت: تیم داوری تیمی جوان و آینده‌دار است و در این بازی ممکن است برخی اشتباهات کوچک مرتکب شده باشند اما در کلیت بازی قضاوت آن‌ها تاثیری نداشت چراکه سوت‌های خوبی برای این بازی زدند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

منهاجی در رابطه با صعود تیم مس به لیگ برتر گفت: به شخصه در صعود تیم مس جای هیچ شکی ندارم چراکه تیمی قوی و با انگیزه هستیم که هدفی جز صعود نیز ندارد و با تمام توان برای رسیدن به این هدف تا روز آخر تلاش خواهیم کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=550