باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 15:29:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میکس زون بازی مس و پارسه/ تاکید روی تداوم نتایج خوب در بازی‌های بعد

یکشنبه 2 اسفند ماه 1394 ساعت 11:47

بازیکنان و مربیان تیم‌ فوتبال مس کرمان در پایان بازی سنگین خود برابر پارسه بر تداوم نتایج خوب در بازی‌های بعد تاکید کردند.

فرزاد حسین‌خانی کاپیتان تیم در پایان این بازی گفت: در چند بازی شرمنده‌ی مردم و هواداران با نتایج تیم شده بودیم و در این بازی هم‌قسم بودیم که فقط برنده باشیم. برای ما فرق نمی‌کرد که یازده‌ نفره باشیم یا کمتر و فقط سه امتیاز را می‌خواستیم که با همت بچه‌ها به آن دست پیدا کردیم. حالا با انگیزه‌ی بیشتری که بچه‌ها کسب کرده‌اند در بازی‌های بعد بهتر نیز کار خواهیم کرد.

کورش ملکی دروزه‌بان مس در این بازی با ابراز امیدواری برای تداوم کلین‌شیت‌‌های مس گفت: در چند بازی روی بدشانسی‌های محض دروازه‌ی تیم ما باز می‌شد ولی خط دفاع تیم دوباره هماهنگ می‌شود و ما بازهم بهترین عملکرد را برای حفظ دروازه‌ی مس در دیدارهای بعدی خواهیم داشت و بازهم روند گل نخوردن را در بازی های آینده با همت تمامی اعضای تیم ادامه می‌دهیم.

هادی رکابی نیز که در این بازی اخراج شد گفت: داور در این بازی برای مس خیلی سختگیرانه قضاوت می‌کرد و حداقل می‌توانست یکی از کارت‌های زرد من را نشان ندهد ولی او مترصد بود که برای تیم ما سخت تصمیم بگیرد. نگران جای خالی خود در بازی بعد نیستم چراکه تمامی بازیکنان تیم ما شایسته و آماده هستند.

علی خورشیدی نیز که در این بازی برای اولین بار در ترکیب تیم مس حضور داشت در رابطه با بازی خود گفت: خداروشکر مربیان از کار من راضی بودند و خیلی دوست داشتم اولین بازی من به طور ثابت در ترکیب مس با پیروزی خاتمه یابد که خوشحالم این اتفاق افتاد. هر زمان کادر فنی من را به زمین بفرستد بهترین بازی را انجام خواهم داد تا تیم شهرم موفق و مردم کرمان شاد باشند.

کیوان امرایی نیز که زننده‌ی تک گل مس در این بازی بود می‌گوید: خوشحالم که زحمات تیم ثمر بخشید و سه امتیاز را در این بازی کسب کردیم. البته ما اصلا مغرور نمی‌شویم چراکه این پیروزی فقط یک شروع دوباره برای ماست تا به هدف خودمان که صعود به لیگ برتر است نزدیک‌تر شویم.

علی مرزبان نیز از همه‌ی بازیکنان و هوادارن مس تشکر می‌کند و می‌گوید: حریف در بازی قبل 5 گل زده بود و در اوج آمادگی قرار داشت و اینکه ما با یک یار کمتر موفق به برد شدیم نشان از سختی کار ما داشت که در کرمان و با تلاش همه حاصل شد. این برد به ما روحیه‌ی بسیار خوبی می‌دهد تا در بازی‌های بعد نیز با تمرکز بیشتر بازی کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=522