باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:02:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هدف در اینجا یکی است/پهن کردن فرش قرمز برای استقبال از شادی

پنج‌شنبه 29 بهمن ماه 1394 ساعت 14:52

کادر مدیریتی باشگاه مس کرمان تمام تلاش خود را برای بازگشت روند نتایج تیم به سطح مطلوب به کار بسته است و در جلساتی که گاها تا نیمه شب هم به طول می‌کشد به دنبال رخ دادن این اتفاق است.

در کنار آقای حمید موسوی مدیر عامل باشگاه مس کرمان، آقای مرتضی دلاوری رئیس هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان نیز با کادر فنی تیم جلساتی را ترتیب دادند تا راهکارهای مناسب برای کسب نتایج مطلوب در بازی‌های آینده تیم را پیدا کنند.

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان نیز که خود بیشتر از هرکسی طالب بازگشت شادی به اردوی تیم خود با کسب پیروزی و رسیدن به نقطه‌ی آرامش در جدول بازی‌ها هستند، روحیه‌ی خود را در بالاترین سطح حفظ کرده‌اند و آماده‌ی بازی با تیم پارسه هستند تا با ارایه یک بازی منطقی و پرانگیزه به اهداف خود دست پیدا کنند. آن‌ها تمرین امروز خود را در ورزشگاه باهنر ترتیب دادند. پس از تمرین امروز تیم، بازیکنان مس که بخشی از مطالبات مالی خود را هم از باشگاه دریافت کرده‌اند، با روحیه خوب، آبگوشت این هفته را میهمان علی مرزبان و احمد زنده روح بودند و بازدن آن بر تن! از هر حیث آماده‌ی نبرد روز شنبه شدند.

در پایان تمرین امروز آقای موسوی مدیر عامل باشگاه مس در جمع بازیکنان تیم به ایراد سخنرانی پرداخت و بر اهمیت کار بازیکنان تیم فوتبال مس در بازی روز شنبه تاکید کرد و بار دیگر حمایت باشگاه مس را از سرمربی تیم فوتبال مس اعلام کرد.

آقای مراد حاج‌جعفری از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه مس و رئیس هیات فوتبال کرمان نیز امروز به جمع بازیکنان مس آمد و با صحبت‌های خود از توان بالای این تیم و اینکه بازیکنان مس می‌توانند به هدف خود دست یابند تاکید کرد و به همه‌ی بازیکنان مس این دلگرمی را داد که با انسجام و اتحاد هدف برای آن‌ها در دسترس خواهد بود. همچنین قرار است وینگو بگوویچ سرمربی تیم مس کرمان در برنامه‌ی امشب عصر ورزش از شبکه‌ی کرمان حضور پیدا کند و در این برنامه که از ساعت 22و15 دقیقه به طور زنده پخش خواهد شد به صحبت بپردازد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=514