باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 23:42:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حمایت تمام و کمال از باشگاه مس با سامانه هواداری 309090 همراه اول

سه‌شنبه 13 آذر ماه 1397 ساعت 14:28

یکی از حامیان مالی باشگاه مس کرمان که در شرایط سخت اقتصادی فعلی کشور در کنار این باشگاه قرار گرفته است تا مشکلات مالی پیش رو به حداقل برسد، سامانه هواداری همراه اول می‌باشد.

آقای مهدیان، مدیرعامل شرکت رهپویان پردیس آراد که نمایندگی انحصاری شرکت همراه اول در امور ورزشی را برعهده دارد پیرامون همکاری این شرکت با باشگاه مس توضیحات بیشتری را ارائه کرد.

آقای مهدیان که از طریق شرکت همراه اول در کنار باشگاه‌های بزرگ کشور از جمله پرسپولیس واستقلال فعالیت‌های اقتصادی خود را دنبال می‌کنند، علت ورود این شرکت در حمایت مالی از باشگاه مس کرمان را حضور پرشور هواداران این تیم و مدیریت خوب باشگاه مس و همچنین حضور پررنگ مقامات عالی شرکت مس در کنار این باشگاه دانست که در نهایت با تلاش عوامل تیم فوتبال مس منجر به کسب نتایج خوب در این فصل از رقابت‌های لیگ یک شده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های ریشه‌داری مثل مس کرمان شایسته حضور در لیگ برتر فوتبال کشور هستند، تاکید کرد: ما به عنوان یکی از حامیان مالی ورزش کشور به طور همه جانبه در کنار باشگاه مس قرار داریم و این قول را می‌دهیم که بر اساس توانمندی‌های خود بیشترین کمک ممکن را برای صعود تیم مس کرمان به لیگ برتر انجام دهیم.

آقای مهدیان با اشاره به جو پرشور و حمایت‌های همه جانبه هواداران مس گفت: این شور و شوق که نمونه بارز آن را در بازی با سپاهان در کرمان مشاهده کردیم جایش در لیگ برتر خالی است و من امیدوارم با حمایت همه‌ی مقامات استان کرمان و حضور هواداران و کمک‌هایی که از عهده ما برمی‌آید، در پایان فصل جشن صعود مس به لیگ برتر را برگزار نمائیم.

ایشان در رابطه با چگونگی حمایت هواداران باشگاه مس از طریق سامانه همراه اول گفت: هواداران متعصب مس برای کمک بیشتر به باشگاه مس با ارسال عدد 14 به شماره 309090 ضمن اینکه از آخرین اخبار باشگاه مس مطلع خواهند شد، با کمک مالی خود، حمایت کامل خود را از باشگاه مس به انجام خواهند رساند و در شرایط اقتصادی فعلی که هزینه‌های باشگاه را چند برابر کرده است، با کمک‌هایی هرچند اندک که در مجموع کمک بزرگی به باشگاه مس خواهد شد، تیم محبوب خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به اهدای جوایز نفیس به هواداران تیم مس که در این سامانه شرکت خواهند کرد، گفت: ما به زودی بسته‌های اهدایی خود را برای هواداران مس رسما اعلام خواهیم کرد تا هواداران متعصب مس که در این سامانه شرکت می‌کنند از شانس بهره مندی از این هدایا برخوردار باشند.

آقای مهدیان در پایان حضور سردار بنی‌اسد و حجت‌الاسلام توحیدی در شرکت مس را فرصتی بسیار خوب برای باشگاه‌های ورزشی این شرکت دانست و از همکاری‌های کامل سرهنگ ابراهیمی در هیات مدیره باشگاه مس تقدیر و تشکر نمود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=43453