باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 02:29:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

جلسه معارفه سرپرست جدید باشگاه مس به پرسنل این باشگاه (عکس)

سه‌شنبه 13 آذر ماه 1397 ساعت 12:10

صبح امروز آقای محمد کهندل از سوی اعضای هیات مدیره باشگاه مس به عنوان سرپرست جدید این باشگاه رسما به پرسنل و کارمندان باشگاه مس معرفی شد.

در ابتدای این جلسه آقای عیسی ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس با گرامی داشت یاد آقای مراد حاج جعفری از مدیران سابق باشگاه مس، این باشگاه را یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران عنوان کرد که بیشترین تعداد ممکن از تیم‌های ورزشی را درمیان باشگاه‌های ایران اداره و مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه اداره این باشگاه با این ساختار و شاکله، کاری بسیار سخت می‌باشد از حمایت‌های شرکت ملی صنایع مس به ویژه سردار بنی‌اسد مدیرعامل شرکت، حجت الاسلام توحیدی مشاور فرهنگی و ورزشی شرکت و مهندس ابراهیمی از اعضای کمیته ورزش شرکت مس بابت حمایت‌های همه جانبه از این باشگاه تقدیرو تشکر نمود.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس با اشاره به عملکرد قابل قبول تیم‌های ورزشی این باشگاه به تیم فوتبال مس اشاره کرد وگفت: با توجه به اهمیت این تیم، تمرکز خود را بر موفقیت تیم فوتبال مس در لیگ یک برای صعود به لیگ برتر قرار دادیم و با توجه به بازی‌های خانگی نیم فصل دوم که برای ما با تعداد بیشتری برگزار می‌شود امیدواریم با اتحاد همه در کرمان به آن دست پیدا کنیم.

آقای ابراهیمی با اشاره به برگزاری جلسات اخیر پیرامون باشگاه در تهران افزود: ما نشست‌های بسیار خوبی چه از بابت تامین هزینه‌های باشگاه و چه در رابطه با مدیریت باشگاه برگزار کردیم و در یک فضای بسیار خوب که با همدلی و اتحاد همه برگزار شد، تصمیم بر این قرار گرفت که آقای محمد کهندل به عنوان سرپرست جدید باشگاه مس مشغول به کار شود.

ایشان با تقدیر از زحمات آقای علی قرایی سرپرست سابق باشگاه مس آقای کهندل را از نسل جدید مدیریت باشگاه مس معرفی کرد و افزود: پس از اینکه سازمان بازرسی کل کشور پیرامون ادامه همکاری آقای قرایی ایراداتی وارد کرد، نتوانستیم بیش از این از خدمات خوب ایشان بهره‌مند شویم تا شرکت ملی صنایع مس در تصمیمی  که با دقت کامل اتخاذ کرد آقای محمد کهندل را در این سمت منصوب نماید.

وی با اشاره به سوابق علمی و ورزشی آقای کهندل افزود: بنده خودم یکی از کسانی بودم که برروی عملکرد آقای محمد کهندل نظر مثبت زیادی داشتم و ایشان سابقه‌ای طولانی در تیم های فوتبال باشگاه مس دارند و همچنین پس ازاخذ مدرک مهندسی خود، در مقطه دکترا نیز مشغول به تحصیل می‌باشد و از نظر اخلاقی نیز یکی از جوانان کاری و شایسته محسوب می‌شوند.

آقای ابراهیمی ادامه داد: همانطور که ما در زمان جنگ با اعتماد به جوانان موفق شدیم بحران های بسیاری را با موفقیت پشت سر بگذاریم، اکنون نیز باید به این جوانان شایسته اعتماد کامل را داشته باشیم و با حمایت همه جانبه از آن‌ها زمینه استفاده از نیرو و انرژی آن‌ها را برای موفقیت مجموعه فراهم کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس با بیان اینکه وی و آقای ایرج کهندل عضور دیگر هیات مدیره از سرپرست جدید باشگاه حمایت کامل را انجم خواهند داد گفت: شخص سوم هیات مدیره باشگاه نیز به زودی معرفی خواهد شد تا باشگاه با تمام توان مدیریتی خود به سمت موفقیت گام بردارد.

ایشان در پایان با خسته نباشید به کارمندان باشگاه مس نقش آن‌ها را در موفقیت باشگاه بسیار با اهمیت دانست و از همه پرسنل این باشگاه خواست همکاری کامل را با آقای کهندل به عمل بیاورند.

در ادامه این نشست مهندس محمد کهندل سرپرست باشگاه مس  به ایراد صحبت پرداخت و گفت: خداراشاکرم که پس از 12 سال فعالیت در باشگاه مس، در سنگری جدید توفیق خدمت  گذاری در این باشگاه را دارم و امیدوارم که با تمام وجود برای باشگاه مس منشا خدمت باشم.

سرپرست جدید باشگاه مس در جمع کارمندان باشگاه مس با بیان اینکه برای انجام این خدمت به کمک همه جانبه پرسنل باشگاه به عنوان سنگر اول احتیاج دارد گفت: برای ارتقا مجموعه اداری باشگاه باید با برنامه ریزی کامل پیش بریم و خوشحالم که با شناخت کامل از مجموعه اداری باشگاه مس در این زمینه گام‌های عملی جدی برداریم.

آقای محمد کهندل با بیان اینکه موفقیت باشگاه مس در گرو حمایت همه نهادهای مهم استان از استانداری گرفته تا نمایندگان کرمان در مجلس، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان می‌باشد از همه بزرگان ورزش مس به ویژه آقای قرایی سرپرست قبلی باشگاه مس برای شروع فعالیت در این سمت رخصت طلبید.

ایشان با بیان اینکه تامین هزینه در ورزش در شرایط اقتصادی فعلی کشور کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است از تمامی مقامات شرکت مس بابت حمایت از ورزش تشکر وقدردانی کرد وگفت: تمامی عوامل باشگاه مس باید نسبت به ریال به ریال هزینه کرد در باشگاه احساس وظیفه و مسئولیت کنیم و در نهایت قطار باشگاه مس کرمان را به مقصد نهایی خود وافتخارات بزرگ  برسانیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=43452