باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:48:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم مس: از داماش شناخت خوبی داریم

چهارشنبه 30 دی ماه 1394 ساعت 11:11

مربی تیم فوتبال مس با بیان اینکه از تیم داماش گیلان شناخت خوبی داریم، بر ارایه یک بازی خوب از سوی تیم مس در زمین حریف تاکید کرد.

ولی میرزایی در گفتگو با ایپنا گفت: با اعضای کادر فنی فیلم دو دیدار اخیر داماشی ها را آنالیز کرده ایم و شناخت نسبتا خوبی از این تیم بدست آورده ایم.

وی افزود: داماش در هفته های اخیر نتوانسته است در برابر حریفانش نتایج خوبی کسب کند و تنها بازی مقابل خونه به خونه با برتری داماشی ها طی این هفته ها همراه بوده است . البته یکی از نکاتی که باید پیرامون این تیم عنوان کرد انیگزه بالای بازیکنان داماش در دیدار برابر تیم های بالای جدولی است .

عضو کادر فنی مس کرمان بیان داشت: داماش در خط حمله خود با برجای  گذاشتن آماری ضعیف  تا حدودی خیال ما را از بابت کم خطر بودن خط حمله خود آسوده کرده است ، اما با این وجود ما هرگز این تیم را دست کم نخواهیم گرفت و این موضوع را به بازیکنان تیم هم منتقل کرده ایم .

وی خاطر نشان کرد: البته داماشی ها در دور برگشت چند بازیکن جدید جذب کرده اند که دربین این نفرات محمدرضا مهدوی با تجربه می تواند در دور برگشت به عنوان یک بازیکن تنها با تجربه به این تیم کمک خوبی داشته باشد .

مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان در ادامه اظهار داشت: یکی از برنامه ها و تاکتیک های تیم حریف در چند دیدار اخیر بر روی ارسال ها و  ضربات ایستگاهی  بوده است که با تمرینات و برنامه هایی که در این چند روز داشته ایم این نکته را هم به بازیکنان تیم گوشزد کرده ایم .

میرزایی در خصوص آخرین وضعیت تیم مس گفت: تیم خوشبختانه از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد. کارت بازی بازیکنان جدید تیم صادر شده و حالا ما می توانیم با استفاده از تمامی نفراتی که در اختیار داریم بهترین ارنج را برای بازی امروز انتخاب کنیم  .

وی در خصوص برگزاری این مسابقه بر روی چمن مصنوعی گفت: بازیکنان ما با این موضوع مشکلی ندارند و پیش از این نیز تجربه بازی بر روی چمن مصنوعی داشته ایم . امیدوارم بتوانیم  در نهایت با کسب 3 امتیاز و برتری در این دیدار شرایط بهتری را در جدول مسابقات برای مس فراهم کنیم.

میرزایی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت تیم های رقیب مس در بالای جدول ، گفت: قطعا مسابقات و نتایج تیم های حریف و رقیب برای ما اهمیت دارد . اما این موضوع باعث نمی شود که ما از شرایط تیم خود غافل شویم ، آنچه که در این بین برای ما اهمیت دارد بازی های تیم صنعت مس و کسب نتیجه از مسابقات است .

مربی مس کرمان در خصوص جو و فضای حاکم بر ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت: بازی کردن دراین ورزشگاه هم شرایط خاص خودش را دارد، هواداران داماش معمولا از بازی های این تیم استقبال خوبی می کنند و با حضور پر شور در ورزشگاه از تیم خود حمایت می کنند . خوشبختانه بازیکنان ما در وضعیت خوبی قرار دارند و با این فضا هم به راحتی کنار می آیند .

وی در پایان گفت: مس برای این بازی بازیکن محروم و مصدومی ندارد و پیش بینی می کنم مس در پایان با کسب پیروزی و 3 امتیاز به کرمان باز می گردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=421