باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 21:11:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازدید مدیر عامل باشگاه مس از تمرینات تیم‌های فوتبال پایه

دوشنبه 28 دی ماه 1394 ساعت 11:22

مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان با حضور در تمرینات تیم‌های مختلف پایه مس، از نزدیک وضعیت تمرینی آن‌ها مورد بازدید قرار داد.

آقای سید حمید موسوی  به همراه آقای علی ایرانمنش مسئول کمیته‌ی فنی باشگاه مس در زمین تمرینی اختصاصی شهدای مس، ضمن مشاهده‌ی تمرینات تیم‌های پایه مس، با کادر فنی و بازیکنان این تیم‌ها  نیز از نزدیک گفتگو کرد تا بیشتر در جریان مشکلات تمرینی آن‌ها و رفع این موارد قرار گیرد.

در این بازدید مدیر عامل باشگاه مس در جمع بازیکنان تیم‌های پایه این باشگاه بر اهمیت کار آن‌ها تاکید کرد و گفت: ثمره تلاش‌های باشگاه مس در آینده با کار امروز شما رقم می‌خورد و باشگاه مس کرمان برای تمامی تیم های فوتبال پایه خود، امکانات لازم را فراهم می‌کند تا این تیم‌ها در حد خود به بهترین شکل ممکن مراحل آماده‌سازی خود را طی کنند.

آقای موسوی به این بازیکنان گفت: شما گلچین فوتبال استان در رده‌های سنی خود هستید و از همین رو باید قدر خود را به خوبی بدانید و کاملا آگاه باشید که آینده‌ی شما نیز با تلاش امروز شما رقم می‌خورد و اگر به خوبی از امکانات باشگاه استفاده نمائید و به صحبت‌های مربیان خود توجه لازم را داشته باشید می‌توانید خیلی زود نام خود را در جمع بزرگان فوتبال کرمان قرار دهید و قطعا باشگاه مس کرمان نیز از بهترین نفرات در تیم بزرگسالش نهایت استفاده را خواهد کرد چراکه هدف نهایی برای بازیکنان رده‌های سنی باشگاه مس همین است.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه تیم‌های پایه‌ی این باشگاه در الویت‌های مهم کاری و برنامه‌ریزی قرار دارند افزود: ما تحت هیچ شرایطی از تیم‌های پایه خود نه تنها غافل نمی‌شویم که با تمام وجود برنامه‌های آن‌ها را با دقت پیگیری می‌کنیم و برای این تیم‌ها برنامه‌ریزی‌های دقیق بلند مدت داریم.

باشگاه صنعت مس کرمان از معدود باشگاه‌های کشور می‌باشد که در هر چهار رده‌ی سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدهای فوتبال در لیگ برتر رده‌های سنی صاحب تیم می‌باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=413