باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:11:33
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی مس کرمان: به فکر یک شروع شیرین هستیم

چهارشنبه 23 دی ماه 1394 ساعت 11:48

مربی تیم فوتبال مس کرمان از انگیزه‌های بالای این تیم برای دیدار عصر روز پنجشنبه برابر شهرداری اردبیل گفت.

آرتا منهاجی در گفتگو با ایپنا عنوان کرد: مس از شرایط خوبی برای حضور در دور برگشت رقابت‌های لیگ برخوردار است ، اما ما در فرصت باقی مانده به دنبال جذب یک مهاجم برای تقویت خط حمله خود هستیم و به احتمال قوی یک مهاجم طی امروز و فردا به ترکیب مس اضافه می‌شود .

وی افزود: شهرداری اردبیل در فصل نقل و انتقالات با تغییرات زیادی روبرو شده است و بازیکنان ورودی و خروجی زیادی داشته است ، تصور می‌کنم ما با شهرداری اردبیل نسبتا نوینی مواجه خواهیم شد. این تیم  بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از همه مهمتر یک مربی خوب و با تجربه به نام محمد احمد زاده روی نیمکت این تیم حضور دارد .

مربی مس کرمان بیان داشت: در هر صورت می‌توان حدس زد حریف ما تغییرات فنی زیادی داشته و کادر فنی مس نیز به خوبی از تفکرات فنی احمد زاده شناخت دارد .

منهاجی در همچنین با ابراز رضایتمندی از اردوی آماده‌سازی مس در بندرعباس گفت: خوشبختانه تیم در این اردو شرایط خوبی داشت و همه اهداف و برنامه های  مورد انتظار کادر فنی به خوبی محقق شد . در این اردو ما علاوه بر مرور برنامه های تاکتیکی  توانستیم از نظر روحی و روانی و فضای همدلی و دوستی در تیم شرایط بهتری را ایجاد کنیم .

وی در خصوص دیدار تیمش در برابر شهرداری اردبیل گفت: خوشبختانه مس در این بازی میزبان است و با توجه به شرایط فعلی تیم ، از بچه ها انتظار داریم تا با دیکه کردن برتری خود به تیم حریف در درون زمین فضایی را در اختیار تیم حریف قرار ندهند و با تحت فشار قرار دادن اردبیلی‌ها علاوه بر کسب 3 امتیاز روند نتایج خوب چند هفته پایانی دور رفت را در آغاز دور برگشت نیز ادامه دهند .
منهاجی در ادامه با اشاره به هزینه‌های بی‌سابقه و استثنایی برخی از رقبای مس در فصل نقل و انتقالات ، گفت: نگران هزینه‌های این تیم ها نیستیم و این شرایط نوید بخش سخت و فشرده‌تر شدن مسابقات در دور برگشت خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم آغاز کار مس در دور برگشت مسابقات با یک برد شیرین خانگی همراه باشد ،ضمن اینکه هواداران مس باید با اشراف به وضعیت فعلی مسابقات حضور پرشور و حرارتی را در کنار تیم داشته باشند و به بازیکنان و مجموعه انرژی و انگیزه زیادی را با حضور خود در ورزشگاه منتقل کنند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=399