باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 00:36:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تنیس روی میز دختران مس: با برگزاری بازی‌های برگشت در اصفهان مخالفیم

یکشنبه 13 دی ماه 1394 ساعت 11:16

مربی تیم تنیس روی میز دختران مس اعلام کرد که با برگزاری بازی‌های دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در شهر اصفهان مخالف است.

معصومه ارژنگ سرمربی تیم تنیس روی میز دختران مس که در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشور عنوان نایب قهرمانی بازی‌ها را کسب کرد، در رابطه با این مسابقات گفت: تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها با حداکثر امکانات راهی بازی‌ها شدند و تیم‌ها به نسبت سال‌های قبل با حداکثر سرمایه‌گذاری نفرات خود را جذب کردند و این کار را برای شرکت در بازی‌ها سخت می‌کرد.

ارژنگ افزود: همین دلیل سبب شد که بازیکنان نیز با توان فنی بالا در بازی‌ها شرکت کنند و نفرات خارجی بسیار خوبی هم در رقابت‌ها شرکت کردند که سطح بازی‌ها را بسیار بالا برده بود.

سرمربی تیم دختران مس ادامه داد: هدف ما کسب حداکثر امتیازات در دور رفت بود و بر همین اساس از 6 بازی خود در 5 مسابقه به پیروزی رسیدیم و فقط یک دیدار را به تیم سپاهان واگذار کردیم که همین سبب شد در رده‌ی دوم جدول قرار بگیریم.

وی به دور برگشت بازی‌های لیگ برتر اشاره می‌کند و می‌گوید: اعلام شده است که بازی‌های این دور در اصفهان برگزار خواهد شد که ما با این موضوع اصلا موافق نیستیم چراکه در مرحله‌ی اول بسیاری از بازیکنان ما که در ادارات مختلف شاغل هستند برای سفر به اصفهان و بازی در این شهر دچار مشکل خواهند شد و دوم اینکه بهرشکل سپاهان از اصفهان در این رقابت‌ها حضور دارد و شاید خیلی جالب نباشد که میزبانی به یکی از تیم‌های حاضر برسد و ما پیشنهاد کردیم که مسابقات دور برگشت به صورت متمرکز در همان تهران برگزار شود که به مراتب اصولی‌تر می‌باشد.

سرمربی تیم مس با ابراز رضایت از دختران این تیم گفت: بازیکنان ما در دور رفت نهایت تلاش خود را به خرج دادند و در دور برگشت با قدرت بیشتری در بازی‌ها شرکت خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که به صدر جدول برسیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=361