باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:01:30
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آخرین توضیحات سرمربی تیم دوچرخه‌سواری مس و تیم‌ ملی پیرامون این تیم‌ها

شنبه 5 خرداد ماه 1397 ساعت 09:36

سرمربی تیم دوچرخه سواری مس کرمان که هدایت تیم ملی کشورمان را نیز بر عهده دارد گفت: مصدومیت دانشور جای نگرانی ندارد و به کسب مدال تیم اسپرینت و کایرین در بازی های آسیایی امیدواریم.

محمد ابوحیدری درباره ی مصدومیت محمد دانشور اصلی‌ترین امید دوچرخه سواری سرعت ایران در بازی های آسیایی بیان کرد: جای نگرانی نیست و دانشور در اردوی آماده سازی عمومی کارهای درمانی و فیزیوتراپی را انجام داد تا نزدیک مسابقه درگیر آن نشود .خدا را شکر وضعیت تمام رکابزنان خوب است.

ابوحیدری در پاسخ به این پرسش که دوچرخه سواری سرعت چقدر شانس کسب مدال بازی های آسیایی را دارد، تاکید کرد: تمام کشورهای آسیایی بر روی رشته سرعت دارند کار می کنند و کارمان سخت است. با این حال به کسب مدال در تیم اسپرینت و کایرین امیدواریم. درست است که در تیم اسپرینت قهرمانی آسیا2018 مدال نگرفتیم اما رکوردی که ثبت شد خوب بود و با اصلاح تکنیک و جابجایی نفرات  و همچنین گرفتن سینی خودرو ( از تجهیزات دوچرخه سواری) به تیم اسپرینت در بازی های آسیایی امیدواریم.

سرمربی تیم ملی سرعت در پاسخ به این پرسش که مشخص شده قرار است در کدام مسابقات اروپایی شرکت کنند، تاکید کرد: یک اردوی کوتاه مدت در تهران داریم. پس از برگزاری لیگ در رشت اردو می زنیم و سپس به هلند رفته و در مسابقات اروپایی شرکت می کنیم. پنج مسابقه در آلمان، یک  مسابقه در چک، 2 مسابقه در لهستان، و 2 مسابقه در ایتالیا است. همچنین آخر هفته ها در اروپا مسابقه برگزار می شود که تمام آنها امتیاز برای گرفتن سهمیه کاپ جهانی دارد. از این رو با حضور در مسابقات اروپایی دو هدف داریم که یکی آماده سازی تیم ملی برای بازی های آسیایی است  و دیگری گرفتن امتیاز برای رسیدن به سهمیه المپیک. در نظر داریم شش رکابزن در قالب دو تیم( تیم باشگاهی پیشگامان و تیم ملی) به مسابقات اروپایی اعزام کنیم. در همان جا هم مسابقه انتخابی برگزار می شود  و نزدیک بازی ها چهار رکابزن اصلی معرفی خواهند شد.

او در مورد اینکه حضور در چند مسابقه اروپایی می تواند تاثیر لازم را برای رسیدن به مدال بازی های آسیایی بگذارد، تاکید کرد: هرچه در مسابقه بیشتر شرکت کنیم در روند پیشرفت تاثیر دارد. شرایط ایده ال این است در تمام مسابقات اروپایی  و آسیایی شرکت کنیم اما ما نسبت به بودجه تصمیم می گیریم. از طرفی ما در مسابقات آسیایی شرکت نمی کنیم تا رقیبان ما را آنالیز نکنند.

ابوحیدری در پاسخ به این پرسش که تیم ملی تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کرده است، تصریح کرد: اگر بودجه تامین شود خریداری می کنیم. دوچرخه های ما قدیمی است و در خواست دادیم دوچرخه لوک جدید خریداری شود. از لحاظ تجهیزات مقداری ضعیف هستیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه برای مثبت نشدن تست دوپینگ ملی پوشان چه اقداماتی انجام داده اند، تصریح کرد: فدراسیون واقعا با دوپینگ دارد مبارزه می کند . زمانی که تست دوپینگ دو دختر رکابزن مثبت شد واقعا شوکه شدم و توقع نداشتم چنین اتفاقی بیفتد چراکه آنها ورزشکاران آینده داری بودند. واقعا نمی دانم کار خودشان بود یا بازی خوردند. اگر کارخودشان بود که به آینده خود لطمه زدند. الان نفرات اصلی تیم ملی مردان بزرگسال تمرینات اصولی را انجام می دهند و سمت دارو هم نمی روند اما رکابزنان رده پایین فکر می کنند دارو بر روی عملکرد آنها تاثیر دارد. با این حال ما درخواست داده ایم در تمام انتخابی های تیم ملی تست دوپینگ گرفته شود. در این میان اگر تست کسی مثبت شد به خودش  و بقیه دوچرخه سواران خیانت می کند.

سرمربی تیم مس در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و حضور تیم مس در این رقابت‌ها نیز گفت: نفرات ما در رقالب اردوهای تیم ملی آمادگی خوبی نشان داده‌اند وباقی نفرات نیز به خوبی خود را آماده این رقابت‌ها کرده‌اند. امسال لیگ با حضور تیم‌های قدرتمندتری برگزار می‌شود و اگر خواهان موفقیت در این رقابت‌ها هستیم باید با حمایت بیشتر و توجهی بالاتر در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2839