باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 05:21:43
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آخرین وضعیت زهرا نعمتی و سمیه عباسپور در اردوی تیم ملی

سه‌شنبه 1 خرداد ماه 1397 ساعت 10:14

زهرا نعمتی و سمیه عباسپور دو ورزشکار شایسته باشگاه مس کرمان در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازاران و معلولان کشورمان خود را آماده مسابقات جهانی و آسیایی می‌کنند.

سرمربی این تیم در رابطه با آخرین وضعیت دو ورزشکار بانو باشگاه مس کرمان برای شرکت در بازی‌های قهرمانی جهان در کشور جمهوری چک و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا توضیحاتی ارائه کرد.

مجید کهتری گفت: رقابت‌های جمهوری چک بعد از مسابقات قهرمانی جهان یکی از معتبرترین رویدادهاست که همه ساله و با حضور حداکثر 30 تیم از کشورهای مختلف جهان در هشتم تیر ماه به میزبانی جمهوری چک برگزار می شود که برای آماده سازی تیم در بازی های پاراآسیایی جاکارتا مهم تلقی می شود.

وی گفت: سال گذشته در این رویداد «زهرا نعمتی» دارنده مدال طلای المپیک و پارالمپیک توانست در مجموع با 662 امتیاز رکود جهان را در این رشته را بزند که بی سابقه بود.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان اضافه کرد که از ایران تیم نخست در این رقابت ها حاضر می شود. در رشته ریکرو زنان «زهرا نعمتی»، «سمیه رحیمی»، «زهرا دلخوش» و در کامپوند زنان «راضیه شیرمحمدی»، «فرزانه عسگری» و «سمیه عباسپور» اعزام می شوند که البته عباسپور به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف امکان حضورش در این رویداد کم است. همچنین «محدثه کهنسال» هم به دلیل کنکور در سفر همراه تیم نخواهد بود.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان درباره رقابت های کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توضیح داد: کسب سهمیه این رشته در شهریور ماه سال 98 و در رقابت های قهرمانی جهان در هلند خواهد بود که در این رویداد 80 درصد سهمیه ها کسب خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2831