باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 10:31:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بزرگداشتی برای تمام خانواده باشگاه مس کرمان(عکس)

شنبه 29 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 09:50

زمین چمن مصنوعی محل باشگاه صنعت مس کرمان در هفته گذشته محل برگزاری مراسمی بود که کمتر در بین باشگاه‌های ورزشی کشور دیده می‌شود.

باشگاه بزرگ صنعت مس کرمان با اداره و مدیریت بیش از 15 تیم ورزشی که در رقابت‌های مختلف کشور شرکت دارند، بدون شک یکی از بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های ورزشی در کشور محسوب می‌شود.

در مراسم تقدیر از زحمات تمامی تیم‌های ورزشی باشگاه مس به نوعی این پیام صادر شد که برخلاف نظر عمومی در رابطه با باشگاه مس، این باشگاه بزرگ تنها منوط به تیم فوتبال بزرگسالان خود نمی‌شود و خانواده ورزش باشگاه مس بسیار فراتر از یک تیم می‌باشد.

هرچند تیم فوتبال بزرگسالان مس به واسطه‌ی جذابیت عمومی خود، پیشانی و ویترین اصلی باشگاه مس محسوب می‌شود اما ورزش مس کرمان از سایر رده‌های سنی و تیم‌های دیگر ورزشی بی‌توجه نبوده است و برگزاری همین مراسم تقدیر به خوبی نشان می‌دهد که باشگاه مس از زحمات سایر تیم‌های خود نیز غافل نیست و آن‌ها را ارج می‌دهد.

در این مراسم علاوه بر تیم بزرگسالان مس از تمامی تیم‌های فوتبال باشگاه شامل تیم مس ب، امید، جوانان،زیر 15سال، نوجوانان، نونهالان نیز تقدیر شد و پیش از این در مراسمی که در سالن تجلی کرمان و در بهمن ماه سال گذشته برگزار شده بود از تیم‌های آکادمی باشگاه مس تجلیل شده بود.

همچنین در این مراسم تیم‌های غیر فوتبالی باشگاه شامل هندبال،بسکتبال، دوچرخه‌سواری، تنیس روی میز بانوان و  تیراندازی بانوان نیز زحمتشان مورد تجلیل قرار گرفت و سرپرستان و سرمربیان این تیم‌ها به نمایندگی از کل مجموعه‌ی تیم خود،فارغ از نتیجه‌ی کسب شده تقدیر شدند.

همچنین سه جام قهرمانی تیم‌های باشگاه مس که در سال گذشته موفق به فتح سکوهای رقابت‌های خود شدند یعنی تیم تیراندازی بانوان، دوچرخه‌سواری و زیر 15ساله‌ها نیز به شکیل‌‌ترین شکل ممکن کاپ خود را در این مراسم دریافت کردند.

حضور بزرگان ورزش استان و شرکت مس در کنار مقامات بلندپایه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از دیگر اتفاقات مثبت این مراسم بود که این همدلی برای رشد تیم‌های مس کرمان و ورزش استان می‌تواند دست‌آوردهای خود را که در حاشیه این مراسم رقم خورد برای باشگاه مس خیلی زود آشکار کند.

تقدیر از زحمات فرزاد حسین‌خانی به عنوان بازیکن وفادار مس و اینکه در طول دو دهه پیراهن دیگری غیر از تیم مس کرمان را بر تن نکرد و از معدود بازیکنان فوتبال ایران بود که این رکورد را برای خود ثبت کرد از دیگر اتفاقات مهم این مراسم بود.

همچنین در این مراسم از اولین کارمند بازنشسته باشگاه مس کرمان نیز تجلیل به عمل آمد تا مدیریت باشگاه مس نشان دهد قدردان زحمات پرسنل اداری خود نیز می‌باشد.

در این مراسم یاد و خاطره مهدی محمدی مربی  فقید تیم فوتبال مس کرمان نیز گرامی داشته شد و با اهدای گل به فرزند محمدی، باشگاه مس یاد بزرگان درگذشته خود را نیز گرامی داشت.

و در نهایت تقدیر از خبرنگاران ورزشی و لیدرهای هواداری تیم‌‌های مس نیز در این مراسم که خانواده بزرگ باشگاه مس گرد هم جمع شده بودند نیز انجام گرفت تا باشگاه مس کرمان نشان دهد قدردان زحمات همه کسانی که برای موفقیت این باشگاه تلاشی در چنته دارند، خواهد بود... به امید اینکه سال آینده این جشن در ابعاد صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر انجام بگیرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2818