باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:49:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

واکنش رسانه‌های کشور به بازی مس برابر فجر/آفرین بر مس پاک!

پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1397 ساعت 18:28

رسانه‌های ورزشی کشور در مطالب مختلف خود به پیروزی تیم فوتبال مس برابر سپاسی در شیراز آن هم در هفته‌هایی که شعار فوتبال پاک در لیگ یک به شدت سر داده می‌شود، واکنش نشان دادند.

فوتبال پاک مس کرمان

نشریه خبر ورزشی در مطلبی با عنوان فوتبال پاک مس کرمان در این باره نوشت: مس کرمان از جمله تیم هایی است که نه داعیه صعود دارد و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کند اما در هفته های اخیر بهترین بازی ها را در برابر حریفان به نمایش گذاشت و در یک کلام جوانمردانه فوتبال کرد.

به گزارش خبر ورزشی، این تیم با مربیگری دارکو در هفته های اخیر با تیم هایی بازی داشته که یا برای ماندن می جنگیدند و یا برای صعود به لگ برتر اما کم نگذاشت. نمونه اش دیروز که تیم فجر سپاسی را شکست داد. تیم دوم جدول که اگر در این بازی پیروز می شد یک گام دیگر به صعود به لیگ برتر نزدیک می شد.
مس هم می توانست مثل بعضی از تیم ها در این بازی بی انیگزه فوتبال کند یا به نفرات ذخیره اش میدان دهد اما این کار را نکرد تا خدشه ای به فوتبال جوانمردانه اش وارد نشود.
آفرین به تیم مس کرمان که مصلحت اندیشی نکرد و آفرین به مس کرمان که خریدنی نیست و بهایش خیلی گران تر از این حرف هاست.

چالش دردآور فوتبال پاک برای مس!

سایت خبرآنلاین نیز در مطلبی به پیروزی تیم مس در این هفته اشاره دارد و در این باره می‌نویسد: مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مراحل حساس رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات لیگ دسته اول به روزهایی پراسترس رسیده است. اینکه کدام تیم لیگ برتری می شود، نیاز به بازی پاک رقبا دارد. پیچیدگی خاصی بر بازی ها حاکم شده است. در هفته ای که گذشت، عادل فردوسی پور با تمجید از ملوان انزلی و بازی های این تیم با ریشه هویت دار برابر رقبای بالای جدولی، دست به انتقاد از علی لطیفی و تیم اکسین زد که بدون سرمربی و بازیکن اصلی به شیراز رفتند.

این هفته اما در شیراز بازی مهمی برگزار شد. فجر که حساسیت های زیادی درباره اش بود، در خانه مغلوب مس کرمان شد. تیمی که بعد از تغییرات مدیریتی در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است. مس کرمان در بازی با نساجی و نفت مسجد سلیمان، قربانی اشتباهات فاحش داوری شد اما نبود رسانه های اثرگذار مثل 90 در پرداختن به این اشتباهات، سبب شد تا کسی درباره این رخدادهایی که حق مردم شهر کویری را برای  صعود به لیگ برتر پایمال کرد، چیزی نگوید .

اما این تیم بعد از باختن شانس صعود، باز مردانه جنگید. برابر تیم قعر جدولی ماشین سازی در تبریز به پیروزی رسید. بادران را در خانه از دور صعود خارج کرد و درحالی از بردن این بازی محروم شد که در دقیقه 93 بازی، مهاجمش را جلوی دروازه خالی شارژ کردند!

در شیراز این تیم درحالی که از سوی تیم های شمالی زیر فشار بود و شیرازی ها هم تا بن دندان مسلح برای پیروزی آمده بودند، در تمام طول 90 دقیقه تیم برتر میدان بود و در نهایت هم سزاوارانه بازی را برد اما در طول 90 دقیقه بارها با دشنام و تهمت از سوی بازیکنان تیم بازنده روبرو شد که چرا فوتبال پاک بازی می کنند. چرا راه نمی دهند و چرا آنها دارند بازی را می برند!

کرمان جوانمردی را معنا کرد

سایت ورزش سه نیز در مطلبی پیروزی تیم مس را تمجید کرد ودر این باره نوشت: تیم فوتبال مس کرمان توانست در هفته سی و دوم لیگ دسته یک، فجر سپاسی را در شیراز شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته یک، تیم های فجر سپاسی و مس کرمان در شیراز به مصاف یکدیگر رفتند. فجر که یکی از اصلی ترین مدعیان صعود به لیگ برتر به حساب می آمد، در این بازی آمده بود تا با کسب سه امتیاز خانگی بار خود را ببندد و بلیت لیگ برتر را تا حدود زیادی قطعی کند.

اما در سمت مقابل فجر، تیم مس کرمان قرار داشت که در میانه جدول لیگ ایستاده بود و از لحاظ موقعیت جدولی، بازی امروز حساسیت چندانی برایش نداشت. مسی ها اما با تمام قوا مقابل تیم مدعی صعود شیرازی ایستادند و با تک گلی که در آخرین دقایق نیمه اول توسط شاهرخ غلامرضاپور به ثمر رسید، توانست این تیم را شکست دهد.

عملکرد ضعیف مدافعان فجر رقم زننده تنها گل مسابقه بود. پس از این گل در نیمه دوم میزبان حملات زیادی انجام داد اما در خلق موقعیت های جدی ناکام بود. ضدحملات مسی ها هم البته یکی دو بار دروازه فجر را در نیمه دوم تهدید کرد. یکی دیگر از نکات بازی، اعتراضات متعدد بازیکنان فجر به تصمیمات موعود بنیادی فر بود. اوج این اعتراضات مربوط به صحنه ای بود که مهاجم فجر در دقایق پایانی درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد ولی داور نظری مبنی بر پنالتی نداشت و این موضوع اعتراض شدید کلانتری و کادر فنی و بازیکنان تیم میزبان را به دنبال داشت.

با این نتیجه مس کرمان 51 امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت. در مقابل فجری ها با توجه به پیروزی خونه به خونه در بازی همزمان، از کورس صعود تا حدودی عقب افتادند و حالا با 2 امتیاز کمتر از این تیم، در رده سوم لیگ ایستاده اند.

فجر سپاسی در دو هفته پایانی لیگ باید با نساجی مازندران و صبای قم دیدار کند و مس کرمان به مصاف آلومینیوم اراک و ایرانجوان بوشهر می رود.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2755