باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 04:30:28
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

غلامرضاپور: وظیفه ما بود که با تمام توان برابرفجر بازی کنیم

پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1397 ساعت 18:03

شاهرخ غلامرضاپور یکی از مهمترین گل‌های این هفته‌ی لیگ یک را به ثمر رساند تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده را به نوعی با گل سه امتیازی این هفته‌ی خود برای مس عوض کند.

مهاجم خونسرد و باهوش تیم مس در رابطه با این گل خود می‌گوید: هرچند ما شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشتیم ولی وظیفه‌ی ما بود که در این بازی با تمام توان برابر فجر بجنگیم و برای پیروزی این بازی تلاش کنیم.

غلامرضاپور که سابقه‌ی بازی در همین تیم فجر را نیز دارد گفت: من خاطرات بسیاری در تیم شیرازی داشتم و انتطار برخوردی بهتر از هواداران سپاسی داشتم اما بهرشکل بعد از گل به احترام این هواداران شادی نکردم اما از اینکه با گل خود سه امتیاز مهم را به حساب تیم مس ریختم خوشحالم.

این بازیکن در رابطه با گل خود نیز می‌گوید: من با جو ورزشگاه شیراز آشنایی داشتم و قبل از بازی تصور می‌کردم که در این بازی گلزنی کنم. گل من حاصل زحمات بچه‌ها بود و پاس اکبرخواه آنقدر دقیق داده شد که فقط می‌بایست آن توپ تبدیل به گل شود.

وی در رابطه با این بازی سنگین نیز گفت:دو تیم تقریبا فوتبال برابری را مقابل هم به نمایش گذاشتند عمده تفاوت ما با آن‌ها در این بود که تیم ما بدون استرس بازی می‌کرد اما سپاسی به شدت تحت فشار بود که تیم ما از این موضوع به سود خود استفاده کرد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2754