باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 11:56:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس: بازی سپاسی فرصت اثبات بزرگی تیم ما بود

چهارشنبه 29 فروردین ماه 1397 ساعت 13:21

سرمربی مس کرمان می گوید تیمش تمرینات ویژه ای را برای دیدار با فجرسپاسی پشت سر گذاشت.

 دارکو دراژیچ، سرمربی مس کرمان پس از پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته سی و دوم لیگ دسته اول اظهار داشت که برای پیروزی برابر فجرسپاسی شیراز تمرینات خوبی را سپری کردند و از کسب سه امتیاز خوشحال است.

دارکو دراژیچ سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از برتری مقابل فجر سپاسی شیراز در خصوص بازی اظهار داشت: تمرینات خوبی را سپری کردیم تا آماده بازی مهم مقابل فجرسپاسی شیراز شویم. تیم فجر تیم بسیار خوبی بود، نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و می‌توانست به ما گل بزند اما خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم، کار بسیار سختی داشتیم، عملکرد خوبی مقابل فجر سپاسی شیراز داشتیم چرا که این تیم مدعی صعود به لیگ برتر است.

 وی در ادامه گفت: 20 دقیقه پایانی تیم فجر فشار زیادی روی دروازه ما آورد و نتوانست گل بزند، در کل از بازی بچه‌ها راضی هستم می‌توانستیم 2 یا 3 گل به فجر بزنیم اما موفق نشدیم.

سرمربی مس کرمان در رابطه با این موضوع که علی‌رغم نبود شانس صعود برای مس چرا در این بازی با تمام انگیزه بازی کردید گفت: مس همیشه برای سه امتیاز و پیروزی به زمین می‌آید. شاید این سه امتیاز برای صعود ما کافی نبود ولی ما می‌توانستیم نشان دهیم که چه تیم خوب و شایسته‌ای در این فصل داشتیم و بازی برابر سپاسی فرصت این کار را به واسطه‌ی حساسیتش به ما می‌داد. تیم مس تیم باشخصیتی است و فکر می‌کنم این موضوع را با نمایش امروزش به همه ثابت کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2749