باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 16:23:59
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه‌های بازی سپاسی و مس/ جنگ مسی‌ها برای شخصیت

چهارشنبه 29 فروردین ماه 1397 ساعت 12:52

بازی تیم‌های سپاسی شیراز و مس کرمان یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته‌ی لیگ یک محسوب می‌شد که با توجه به شانس صعود تیم سپاسی،همگان انتظار یک فوتبال پاک و با تمام وجود را از تیم مس کرمان داشتند که سربازان مسی کرمان برای شخصیت تیم خود با تمام توان جنگیدند.

تقریبا دو ساعت مانده به شروع بازی ورزشگاه دستغیب شیراز مملو از تماشاگر شد و دیگر جای حضور هوادارا تیم شیرازی در این ورزشگاه نبود.

در حالی که تعدادی از هواداران مس خود را به شیراز رسانده بودند، قرار بود جایگاه پشت دروازه‌ی تیم مس کاملا به این تیم اختصاص داشته باشد که برخلاف این قرار،درهای این جایگاه نیز برروی هواداران سپاسی باز شد.

بارندگی شدید روز قبل شیراز سبب شد که با آفتابی شدن آسمان در زمان بازی، یک هوای مطبوع وبسیار دلپذیر برای برگزاری این دیدار رقم بخورد.

فرزاد حسین‌خانی با شماره هشتاد بعد از بیشتر از یک سال با بازوبند کاپیتانی مس در این بازی به میدان آمد و در حالی که بیش از چهارصد روز از آخرین بازی رسمی‌اش می‌گذشت، با بدنی کاملا آماده 90 دقیقه برای مس میدان‌داری کرد ویکی از بهترین بازیکنان زمین هم بود که بارها گزارشگر تلویزیون شیراز نیز بازی او را مورد ستایش قرار داد.

پخش مستقیم بازی از شبکه‌ی شیراز سبب شد که هواداران تیم مس در کرمان هم شاهد پیروزی غرور آفرین تیم خود در این بازی بزرگ باشند.

مقامات بسیاری از استان فارس برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند و تعداد زیادی از مقامات سیاسی این استان درجایگاه ویژه بازی را تماشا کردند.

شاهرخ غلامرضاپور مهاجم تیم مس بعد از گل حساس خود در این بازی در برابر هواداران تیم سپاسی که سابقه‌ی بازی در آن را دارد شادی نکرد تا اخلاق بالای خود را به نمایش بگذارد.

یکی از توپ حمع‌کن‌های پشت دروازه‌ی مس که اصرار زیادی به شروع مجدد سریع بازی داشت با حمید عرفانی به درگیری لفظی پرداخت که مدیریت دروازه‌بان مس در این صحنه و در آغوش کشیدن آن توپ جمع کن اجازه نداد جو ورزشگاه بهم بریزد.

هواداران سپاسی که از شکست تیم خود بسیار عصبانی بودند، در دقایق پایانی بازی به سمت زمین بطری و مواد محترقه پرتاب کردند.

هواداران سپاسی که اکثریت رفتاری خوب در این بازی برابر بازی قوی و پاک تیم مس داشند در طول بازی به شوخی از بازیکنان مس درخواست می‌کردند که در این بازی بازنده باشند!

احمد حیات‌منش بازیکن نیم فصل اول مس پیش از بازی و بعد از مسابقه در جمع بازیکنان تیم مس حاضر شد و به خوش وبش با هم‌تیمی‌های سابق خود پرداخت.

ماموران کنترل دوپینگ در این بازی حاضر بودند و احمد آهی از تیم مس را برای آزمایش دوپینگ انتخاب کردند.

ورزشگاه دستغیب در این فصل با دو پیروزی تیم مس در آن برابر برق شیراز و سپاسی تبدیل به یکی از بهترین نقاط زمین در طول این فصل شد!

در پایان این بازی بسیاری از خبرنگاران و رسانه‌های شیرازی در مصاحبه‌های خود علی‌رغم ناراحتی از شکست تیم سپاسی و سخت شدن کار صعود این تیم، به شدت بازی خوب و پاک تیم فوتبال مس را تحسین کردند و کم نشدن انگیزه‌های تیم مس در این بازی را نشانه‌ی شخصیت کلی این تیم قلمداد کردند.

بازیکنان مس پس از این بازی با اتوبوس راهی کرمان شدند تا برای بازی هفته‌ی آینده‌ی خود در کرمان برابر آلومینیوم آماده شوند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2748