باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:14:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس با تمام توان برابر سپاسی بازی خواهد کرد

دوشنبه 27 فروردین ماه 1397 ساعت 10:23

تیم فوتبال مس کرمان با تمام توان خود در دیدار عصر فردا خود در شیراز برابر فجرسپاسی به میدان خواهد رفت.

تیم مس که به دلیل از دست دادن امتیازات در نیم فصل اول و چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم، با شکستی که برابر نفت مسجد سلیمان در کرمان پذیرفت، دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد در دیدار عصر فردا بدون توجه به شرایط خود در جدول با تمام توان بازی خواهد کرد.

این دیدار یکی از مسابقات بسیار حساس و سرنوشت‌ساز برای تیم‌های بالای جدول محسوب می‌شود و نقش تعیین کننده‌ای برای صعود تیم‌ها دارد. از همین رو تیم فوتبال مس کرمان بنا به احترام به روح فوتبال، با تمام توان برابر میزبان خود در شیراز صف‌آرایی خواهد کرد و با حداکثر توان خود خواهد جنگید.

هفته‌ی گذشته نیز تیم فوتبال مس برابر دیگر مدعی صعود یعنی بادران تهران با تمام توان خود جنگید و تنها بدشانسی مانع رسیدن این تیم به گل سه امتیازی خود در دقایق پایانی بازی شد و این موضوع نشان می‌دهد که بازیکنان مس به خوبی آگاه هستند که در این بازی‌ها نیز باید با نهایت انگیزه به میدان بروند.

تیم فوتبال مس برای کسب یک رتبه‌ی خوب در جدول تلاش می‌کند و این پتانسیل را دارد که در پایان این فصل در رتبه‌ی پنجم جدول قرار بگیرد. رتبه‌ای که قطعا برای بازیکنان مس کسب آن انگیزه‌های شخصی زیادی دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2743