باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:50:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه‌های بازی مس و بادران/بهار بدون گل

چهارشنبه 22 فروردین ماه 1397 ساعت 13:16

تیم‌های فوتبال مس کرمان و بادران تهران در چهارمین بازی تاریخ خود به دومین تساوی رضایت دادند تا امتیازهای این دیدار را با یکدیگر تقسیم کنند.

بارش باران بهاری در ورزشگاه صفای ویژه‌ای به این مسابقه داده بود همچنین چمن ورزشگاه باهنر نیز با فرا رسیدن فصل بهار و کارهای مرمتی انجام گرفته برروی خود کاملا شکل استانداردی گرفته بود و از فاجعه چند ماه قبل خود فاصله گرفته است.

هرچند هوا و زمین بهاری باهنر کرمان بسیار لذت بخش بود اما در نهایت این بازی بهاری گلی را در خود پرورش نداد.

کریم اسلامی و آرتا منهاجی بازیکن و مربی سابق تیم مس در این بازی مورد استقبال هم تیمی‌های سابق خود قرار گرفتند. ضمن اینکه اخلاق و برخورد پسندیده‌ی محمد ربیعی سرمربی تیم بادران با برخورد گرم کرمانی‌ها چه قبل وچه بعد از بازی مواجه شد.

فرزاد حسین‌خانی که به تیم مس بازگشته است در این بازی به دلیل عدم صدور کارت بازی‌اش نتوانست در لیست تیم قرار بگیرد و از روی سکو این بازی را مشاهده کرد.

با همکاری باشگاه مس کرمان و اداره‌ کل بهزیستی کرمان، بنرهای مربوط به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای این بازی در ورزشگاه باهنر کرمان نصب شده بود.

هواداران حاضر در ورزشگاه که به کاورهای متحدالشکل هم مجهز شده بودند، با وجود شانس اندک مس برای صعود، در این بازی جانانه تیم مس را تشویق کردند. در جدود 30 نفر از هواداران بادران نیز در ورزشگاه حضور داشتند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2738