باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:09:57
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

فرزاد حسین خانی: اگر نتوانم یار مس باشم بار آن هم نخواهم بود

دوشنبه 20 فروردین ماه 1397 ساعت 12:56

فرزاد حسین‌خانی روز گذشته بعد از حدود یک فصل مجددا به تمرینات مس کرمان بازگشت تا در چهار بازی باقی مانده این فصل تیم مس را همراهی کند.

حسین‌خانی روز گذشته به عنوان بازیکن آزاد رسما به لیست تیم مس اضافه شد تا کاپیتان فصل قبل این تیم، توسط مدیرعامل باشگاه مس به جمع نفرات این فصل مس معرفی شود.

فرزاد حسین‌خانی در جمع بازیکنان مس با ابراز خوشحالی از بازگشت خود به تیم مس کرمان گفت: این تیم بخشی از وجود همه‌ی کرمانی‌هاست و من هم به عنوان یک کرمانی چه در داخل مجموعه باشم و چه نباشم چشم به موفقیت این تیم دوخته‌ام و از پیروزی‌هایش احساس غرور و افتخار می‌کنم.

وی افزود: بعد از تغییراتی که انجام گرفت و زمینه برای همکاری مجدد فراهم شد، برای کمک به تیم ابراز علاقه و افتخار کردم و خوشحالم که با دید مثبت بزرگان زمینه برای همکاری دوباره فراهم شده است و از اینکه یکبار دیگر پیراهن مس را بر تنم می‌کنم احساس غرور می‌کنم.

حسین‌خانی در جمع بازیکنان مس ادامه داد: در چهار بازی باقی مانده این فصل در کنار شما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که تیم جایگاه خوبی در جدول به دست بیاورد و با همت شما این فصل را به خوبی به اتمام برسانیم و به عنوان یک بازیکن مس برای این کار در بازی‌های باقی مانده تمام تلاش خود را خواهم کرد که یار مثبتی باشم .و مطمئن باشید اگر نتوانم یار خوبی باشم بار تیم هم نخواهم بود و فقط به هدف کمک و اثرگذاری مثبت در تیم مس خواهم بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2729