باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 12:18:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی زیر 15 ساله‌های مس:در اصفهان اصلا دوست نداشتند مس صعود کند

شنبه 19 اسفند ماه 1396 ساعت 12:58

سرمربی تیم فوتبال زیر 15 ساله‌های مس کرمان از شرایط سخت صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور در این رده‌ی سنی خبر داد

محمد کهندل در این باره گفت: لطف خداوند،همت بازیکنان وتلاش همکارانم باحمایت باشگاه باعث شد کار بزرگی در اصفحان برای باشگاه مس کرمان رقم خورد.

وی افزود: قرعه خیلی سختی خوردیم و چهار بازی پشت سر هم و بدون استراحت انجام دادیم سطح بازیها بالا و بسیار سنگین بود. برای اولین بار در مجموعه تیم های پایه مس در مسابقاتی که به شکل متمرکز  برگزار می‌شد، ریکاوری با وان یخ بلافاصله بعد مسابقه را استفاده کردیم که جواب گرفتیم.

سرمربی تیم زیر 15 ساله‌های مس در رابطه با شرایط مسابقات گفت: باتوجه به شرایط فیزیکی بقیه تیم ها در مقایسه با خودمان فکر کنم بغیر از مس هیچ تیمی شرایط سنی را رعایت نکرده بود. کیفیت فنی وتاکتیکی تیم پانزده سال مس در این مسابقات بی نظیر بود . ذوب اهن از شرایط میزبانی و مهربانی داوران به نفع تیمش استفاده کرد و ما را شکست دادد وگرنه در نیم دوم بدلیل بازی روبه جلوی ما وکیفیت بالای کار تیمی ما ، 9 دقیقه وقت تلف کردند.

وی با بیان شرایط سخت بازی‌های برای مس گفت: در بازی اخر باتوجه با اینکه تیم خلیج فارس شیراز روز قبل از مسابقه با ما استراحت داشت و ما بازی کرده بودیم شرایط کاملا به نفعشان بود این درحالی بود که ناظر و داورها هم نمیدانم به چه علت کاملا یکطرفه به نفع تیم خلیج سوت میزدند و فقط لطف خدا و غیرت بچه ها بود که پیروز شدیم. انگار در اصفهان اصلا کسی دوست نداشت تیم مس صعود کند!

کهندل صعود تیم خود را کاملا پاک و منصفانه عنوان کرد و گفت: کسب سهمیه لیگ برتر در این رده توسط بچه ها بدون هیچگونه دوپینگ از نظر شرایط سنی و... در اولین دوره برگزاری این بازیها کار بزرگی بود که در تاریخ باشگاه مس کرمان ثبت وماندگار شد.

وی در پایان گفت: جادارد از حمایتهای اقایان اخلاقی ،سیاوشی وکهندل در هیات مدیره ، مدیران باشگاه اقایان مهندس کافی ،حاج اسماعیلی و عبدالرشیدی و همچنین اصحاب رسانه ،هواداران و خصوصا همکارانم در کادر فنی و بازیکنان و خانواده هایشان تشکر وقدردانی کنم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2675