باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 17:10:57
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بقای دراماتیک هندبال مس در لیگ برتر/دوئل بقا و سقوط را مس برد

شنبه 19 اسفند ماه 1396 ساعت 09:33

تیم هندبال مس کرمان در آخرین بازی این فصل خود در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که برای این تیم حکم مرگ و زندگی داشت به پیروزی رسید تا بقای خود را در رقابت‌های لیگ برتر قطعی کند.

هندبالیست‌های مس که تا پیش از بازی‌های این هفته در جمع دو تیم سقوط کننده قرار داشتند، برای ماندگاری در لیگ برتر نیاز حیاتی به پیروزی در بازی برابر تیم نیروی‌زمینی در تهران داشتند که در رتبه‌ی بالای سر تیم هندبال مس بود.

بازیکنان هندبال مس که در روزهای اخیر با حمایت و توجه بیشتری از سوی باشگاه و هیات هندبال روبرو شده بودند و تیم جوان و کاملا بومی مس نیز در هفته‌های اخیر بازی‌های قابل ستایشی از خود ارائه کرده بود، در این بازی از همان ابتدا با تمام توان برابر حریف به میدان رفت.

سربازان جوان و کرمانی هندبال مس در تهران و برابر تیم نیروی‌زمینی تمام توان خود را به خرج دادند تا در نهایت با نتیجه‌ی  25 بر 23 میزبان خود را شکست دهند و به شکلی کاملا دراماتیک بقای خود را در لیگ برتر هندبال کشور تضمین کنند.

با این پیروزی هندبالیست‌های مس 7 امتیازی شدند و بالاتر از تیم‌های نیروزی زمینی و پتروشیمی مارون در رده‌ی ششم جدول قرار گرفتند تا با ماندگاری شیرین در لیگ برتر به کار خود پایان دهند.

تیم جوان و آینده‌دار هندبال مس در سال‌های پیش رو با برنامه‌ریزی بهتر و توجهی شایسته‌تر و قدرتی بیشتر قطعا نتایجی بهتر از بازی‌های این فصل خود کسب خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2672