باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 16:06:38
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دو اجحاف بزرگ برای مس در قائمشهر/مس مسائل داوری خود را رسما مطرح می‌کند

چهارشنبه 16 اسفند ماه 1396 ساعت 13:15

در بازی هفته‌ی گذشته تیم فوتبال مس کرمان در قائمشهر دو مورد اجحاف بزرگ در حق تیم فوتبال مس کرمان اتفاق افتاد که در شکست یک بر صفر این تیم بی‌تاثیر نبود.

اعترض اول تیم فوتبال مس به وقت تلف شده‌ی این بازی بود که تنها 5 دقیقه اعلام شد. این بازی مطابق زمان گرفته شده (که فیلم آن در کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس mesfc@ موجود است) نزدیک به 14 دقیقه وقت اضافه داشت که داور مسابقه در حالی که تیم حریف ده نفره بود و تیم مس در دقایق پایانی در اوج حملات خود به سر می‌برد، از اعلام و اخذ آن‌ها اجتناب کرد.

اعتراض دوم مسی‌ها به عدم نشان دادن کارت قرمز در دقیقه‌ی 22 به بازیکن تیم نساجی بود که با خطای واضح برروی اکبرخواه مانع تک به تک شدن این بازیکن با دروازه‌ی حریف شد و طبق قوانین جدید این بازیکن میبایست در همان صحنه از داور کارت قرمز بگیرد که داور بازی از این موضوع اثرگذار نیز چشم پوشید (فیلم این موضوع نیز برروی کانال تلگرامی باشگاه مس موجود است)

باشگاه مس در پایان هر بازی، صحنه‌ها و موارد اثرگذار برروی نتیجه بازی را جدا وبرای کارشناسان داوری و فدراسیون فوتبال و کمیته‌ی داوران آن ارسال خواهد کرد و در این دو مورد نیز در بازی با نساجی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

تیم مس در صورت عدم هر یکی از این اشتباهات به خصوص کارت قرمز حریف در دقیقه 22 با بازی خوبی که در قائمشهر ارائه کرد می‌توانست نتیجه را به گونه‌ای دیگر رقم بزند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2669