باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:37:03
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نهمین پرده‌برداری رسمی از ال‌مسینو

چهارشنبه 16 اسفند ماه 1396 ساعت 12:09

تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان در نهمین دربی رسمی مسی‌ها روز یکشنبه در کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که در میانه‌های جدول دیوار به دیوار هم قرار دارند و به خوبی می‌دانند که این بازی محل دلجویی از هواداران خود می‌باشد.

دو مس تاکنون هشت بار به طور رسمی برابر یکدیگر بازی کرده‌اند که یک بازی آن به جام‌حذفی، دو دیدار به پلی‌آف لیگ یک و پنج دیدار هم در چارچوب بازی های لیگ دسته اول کشور بوده است.

در مجموع این هشت بازی تیم مس کرمان صاحب سه پیروزی است و تیم مس رفسنجان نیز سه بار موفق به کسب برد شده است ضمن آنکه دو بازی نیز به تساوی رسیده است.

اولین مصاف دو تیم به پائیز سال 87 برمی‌گردد که در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، تیم مس رفسنجان در ورزشگاه نوش‌آباد رفسنجان با یک گل مس کرمان را شکست داد.

دو تیم دیگر در بازی رسمی به مصاف هم نرفتند تا بازی رفت پلی‌اف لیگ یک فصل 93-94 که در اردیبهشت ماه سال 94 و در بازی رفت دو تیم در رفسنجان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در بازی برگشت در همان سال مس کرمان موفق شد با تک گل روح‌الله باقری مس رفسنجان را شکست دهد.

دو تیم در بازی‌های لیگ یک فصل قبل نیز دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که در بازی رفت لیگ قبل که در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار شد، مس کرمان موفق شد با دو گل سعید صادقی و میلاد پورصفشکن در رفسنجان مس این شهر را شکست دهد.

اما در بازی برگشت مس رفسنجان در ورزشگاه باهنر جبران کرد و موفق شد با همان نتیجه دو بر یک در کرمان مس را شکست دهد که دو گل رفسنجانی‌ها را بهرام رشید فرخی و فرزاد حسین‌خانی به اشتباه برای این تیم به ثمر رساندند و علی مرزبان نیز برای مسی‌های کرمان گلزنی کرد.

 دو تیم در دیدار رفت فصل قبل لیگ یک در ورزشگاه باهنر به مصاف هم رفتند  که مس کرمان در خانه موفق شد مس رفسنجان را با تک گل مهدی دغاغله شکست دهد.

در بازی برگشت آن سال نیز دو تیم در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم به تساوی بدون گل رسید.

و در نهایت در ال‌مسینو دور رفت تیم مس رفسنجان در خانه‌ی خود با گل دقایق پایانی رشیدفرخی موفق شد سه امتیاز این بازی را کسب کند تا دیدار دو تیم درنهایت به دور برگشت این فصل برسد.

دو تیم فارغ از حساسیت‌های این بازی به واسطه‌ی نام محترم و بزرگ مس، در مصافی جوانمردانه ولی سرشار از جذابیت‌های فوتبالی، چشم فوتبال استان را به یک بازی خوبروشن خواهند کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2668