باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 13:37:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آغاز تمرینات جدی تیم مس از امروز برای ال‌مسینو

سه‌شنبه 15 اسفند ماه 1396 ساعت 10:56

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان پس از بازگشت از قائمشهر روز گذشته به ریکاوری خود پرداختند تا از امروز تمرینات جدی خود را برای بازی هفته‌ی آینده در دربی مسی‌های لیگ یک آغاز کنند.

بازیکنان مس که در قائمشهر نمایش خوبی را نشان دادند بلافاصله پس از بازگشت به کرمان از این صحبت کردند که در بازی هفته‌ی آینده با انگیزه‌های مضاعف علاوه بر نمایش خوب به دنبال کسب امتیاز کامل بازی نیزهستند.

بازیکنان مس کرمان که می‌دانند این بازی که آخرین دیدار خانگی مس در سال 96 محسوب می‌شود، باید همراه با یک عیدی به هواداران مس کرمان ومردم این شهر همراه باشد تا سال سخت آن‌ها به امید آغاز سالی نکوتر با خوشی به پایان برسد.

نفرات مصدوم تیم مس نیز از امروز در تمرینات گروهی آغاز می‌کنند وبه غیر از رامتین سلیمان‌زاده، دیگر مصدومان هفته‌ی گذشته مس نظیر حسن‌زاده، فیضی، علیزاده در تمرینات تیم بدون مشکل شرکت خواهند کرد. وضعیت نهایی سلیمان‌زاده نیز برای این بازی در تمرین امروز مشخص خواهد شد.

هواداران مس نیز که می‌خواهند سال تلخ 96 را با شیرینی به پایان برسانند،روز یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده در دربی ال‌مسینو در ورزشگاه حضور پیدا خواهند کرد تا در یکی از بازی‌های مهم این فصل در کنار تیم خود سال بد را بدر کنند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2663