باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 18:28:02
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ششمی رکاب‌زنان ملی‌پوش مس در مسابقات قهرمانی آسیا

یکشنبه 29 بهمن ماه 1396 ساعت 12:19

دوچرخه‌سواران ملی‌پوش تیم مس کرمان در قالب تیم ملی ایران، در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور مالزی به مصاف حریفان خود رفتند.

در ماده اسپرینت احسان خادمی و فرشید فارسی‌‌نژادیان دو رکاب‌زن تیم مس در ترکیب تیم ملی قرار داشتند و در مرحله مقدماتی که تایم گیری بود، رکاب زدند و در پایان زمان 44 ثانیه و 717 هزارم ثانیه را به ثبت رسانده و ششم شدند.

علی علی عسگری دیگر دوچرخه‌سوار تیم مس نیز در دور اول و در گروه خود چهارم شد و در شانس مجدد به رقابت پرداخت. او در شانس مجدد دوم شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

محمد ابوحیدری مربی تیم دوچرخه‌سواری مس که هدایت تیم ملی را نیز برعهده دارد در رابطه با نتایج تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: وضعیت ملی پوشان خوب بوداما نیاز به پیست چوبی واقعا احساس شد. روز های اول که در مالزی اردو داشتیم رکابزنان زمان 45 ثانیه را ثبت کردند اما  بعد از تمریناتی که در پیست چوبی داشتند زمانشان به 44 ثانیه رسید. البته تیم هایی که جلوتر از ایران قرار گرفتند مانند کره و ژاپن پیست چوبی در کشورهایشان دارند و در کاپ های جهانی هم شرکت می کنند. روند پیشرفت ما دارد مقداری کم می‌شود چراکه پیست چوبی در ایران نداریم و اگر یک پیست چوبی در ایران ساخته شود قول می دهم به فینال صعود می کنیم.

او ادامه داد: در این مسابقه مشکل دیگری هم وجود داشت به طوری که زمان بندی مسابقه اصلا خوب نبود و مسابقه تیم اسپرینت 2 ساعت بعد از زمانی که اعلام شد و رکابزنان خودشان را گرم می‌کردند، برگزار شد. همین موضوع باعث شد فرشید فارسی نژادیان که نفر اول ما بود رکورد تمریناتش را تکرار نکند.  این ماده هم تیمی است و نفر اول هر نتیجه ای بگیرد بر روی بقیه تیم  تاثیر دارد و اگر فارسی نژدیان رکورد تمریناتش را تکرار می‌کرد ما فینالیست بودیم چرا که محمد دانشور زمان 12 ثانیه و 997 هزارم ثانیه را ثبت کرد که هیچ کسی در دور دوم  چنین زمانی را به ثبت نرساند.

ابوحیدری با اشاره روند رو به رشد دختران گفت: در بخش بانوان هم توانستیم رکورد ایران را بشکنیم. البته رقبای ایران قهرمانان المپیک و جهان هستند. با این حال زمان 35 ثانیه را ثبت کردیم و نشان دادیم در حال کم کردن فاصله هستیم.

 

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2612