باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 19:23:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس کرمان: بازیابی روحی خوبی در تیم صورت گرفته است

دوشنبه 23 بهمن ماه 1396 ساعت 23:54

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر برق جدید در شیراز ضمن رضایت از عملکرد بازیکنانش از تلاش برای تداوم نتایج خوب مس در هفته‌های آتی خبر داد.

دارکو در پایان این بازی گفت: خوشحالم که بازیکنان مس دقیقا همان موضوعاتی که در تمرینات کار کردیم در زمین اجرا کردند. ما می‌دانستیم بازی بسیار سختی برابر برق خواهیم داشت چراکه این تیم کادر فنی و بازیکنان خود را تغییر داده بود و این کار شناسایی برنامه‌های این تیم را به شدت سخت می‌کرد.

وی افزود: به همین دلیل ترجیح دادیم در طول تمرینات منتهی به این بازی کاملا روی کار تیم خود حساب باز کنیم و تمرکز را روی تلاش خود داشته باشیم.

دارکو این پیروزی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: هرچند فوتبال خیلی سطح بالایی از دو تیم ندیدم که بیشتر به واسطه‌ی ترس هر دو تیم از شکست بود اما بهرشکل ما در این بازی بهتر کار کردیم و حتی می‌توانستیم با دو گل اختلاف بازی را به سود خود تمام کنیم.

سرمربی مس کسب چهار امتیاز در دو بازی گذشته را خوب ارزیابی کرد و گفت: کسب امتیاز در این دو بازی بیشتر از همه سبب بازیابی روحی تیم ما می‌شود که از شرایط چند هفته‌ی قبل فاصله بگیرد و قطعا در بازی‌های بعدی به مراتب با تمرکز و روحیه‌ی بهتری به زمین خواهد رفت و فوتبال با کیفیت‌تری را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

وی با تشکر و تبریک به بازیکنان مس از تلاش آن‌ها قدردانی کرد و گفت: بازیکنان ما در این بازی خیلی خوب خواسته‌های ما را در تمرینات در زمین پیاده کردند و این نشان می‌دهد که تیم بسیار خوبی داریم که می‌تواند در هفته‌های آتی نیز نتایج خوبی را کسب کند.  

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2600