باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 22:00:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برق شیراز0-1مس کرمان/روشن شدن نور امید با برق

دوشنبه 23 بهمن ماه 1396 ساعت 23:26

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی بیست وسوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به سه امتیاز بسیار شیرین خارج از خانه برابر برق شیراز دست یافت تا نور امید را همچنان برای خود روشن نگه دارد.

تیم مس که این هفته در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میهمان تیم برق بود که دارکو درازیچ سرمربی این تیم با ترکیب حمید عرفانی، میلاد باقری، رامتین سلیمان‌زاده، فرهاد سالاری، نعمت بخشی‌پور، علیرضا علیزاده، رضا ستاری، احمد حسن‌‌زاده، محمود مطلق‌زاده، احسان پورشیخعلی و یاسر فیضی به میدان فرستاد.

نتایج هفته‌های گذشته‌ی دو تیم به گونه‌ای بود که هر دوی آن‌ها در این بازی نیاز حیاتی به سه امتیاز این بازی داشتند وبه شدت به دنبال اجتناب از شکست در این بازی بودند و از همین رو دیدار دو تیم با حساسیت‌های خاصی آغاز شد.

مطابق انتظار دو تیم با احتیاط بازی را آغاز کردند اما تیم مس به وضوح برتری خود را نسبت به حریف نشان می‌داد و با یک ضربه‌ی آزاد در همان دقایق ابتدایی برروی دروازه‌ی برق خطرساز شد.

اما بهترین اتفاق ممکن در این بازی برای مس خیلی به موقع رخ داد و در دقیقه‌ی 13 بازی بود که احمد حسن‌زاده با یک ضربه‌ی آزاد بسیار دیدنی دروازه‌ی برق را باز کرد تا تیم مس با تسلط و تمرکز فکری بیشتری جریان بازی را پیش ببرد.

حسن‌زاده که در این بازی کاملا روی فرم نشان می‌داد، می‌توانست با یک ضربه‌ی آزاد دیگر در دقیقه‌ی37 گل دوم مس را هم به ثمر برساند که توپ این بازیکن به تیر دروازه خورد.

بازیکنان مس که آشکارا با تمرکز فکری بیشتری در این بازی در زمین کار می‌کردند و میزان اشتباهات فردی آن‌ها در این بازی بسیار کمتر از مسابقه‌های قبل این تیم شده بود، تسلط خود را بر زمین نشان می‌دادند وکاملا فضاهای لازم برای حملات حریف را پوشش داده بودند.

در یکی از معدود حملات تیم برق در دقیقه‌ی 43 این واکنش زیبای عرفانی بود که اجازه نداد موقعیت تک به تک حریف تبدیل به گل شود.

در حالی که نیمه‌ی اول با پیروزی تیم مس خاتمه یافته بود، در نیمه‌ی دوم نیز بازی با برتری مسی‌ها آغاز شد و شوت دیدنی پورشیخعلی در دقیقه‌ی 51 فقط با بدشانسی محض تیم مس بود که تبدیل به گل نشد.

در حالی که تیم مس برای حفظ گل برتری خود، خیلی مسلط در زمین کار می‌کرد و موقعیت گل جدی به حریف خود نمی‌داد، خطرناک‌ترین موقعیت گل برق در نیمه‌ی دوم نیز یک ضربه‌ی آزاد بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه‌ی مس به اوت رفت.

دارکو که در ترکیب ابتدایی مس تغییراتی را انجام داده بود، در 25 دقیقه‌ی پایانی بازی میلاد محمدی را جانشین فیضی کرد، مقداد اکبرخواه را به جای پورشیخعلی به زمین فرستاد و احمد آهی را با مطلق‌زاده تعویض کرد تا نتیجه را برای تیم خود حفظ کند.

در حالی که تیم برق راهی به دروازه‌ی تیم مس برای فرار از این شکست خانگی پیدا نمی‌کرد، تیم مس برروی برخی ضد حملات به زدن گل دوم خود نزدیک‌تر هم بود که در نهایت این بازی را تیم مس فکورانه با سه امتیاز بسیار شیرین خارج از خانه به سود خود پایان برد.

تیم مس با این برد و تا پایان بازی‌های روز دوشنبه‌ی لیگ یک، با کسب 34 امتیاز با دو پله صعود به رده‌ی هشتم لیگ یک صعود کرد.

مسی‌ها هفته‌ی آینده در یک بازی حساس روز یکشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف تیم شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2599