باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 11:09:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آخرین وضعیت تیم مس در شیراز/پخش مستقیم بازی از شبکه استانی فارس

دوشنبه 23 بهمن ماه 1396 ساعت 10:54

کاروان تیم فوتبال مس کرمان روز گذشته خود را به شیراز رساند تا در بازی عصر امروز رقابت‌های لیگ دسته اول کشور برابر تیم برق شیراز در ورزشگاه دستغیب به میدان برود.

بازیکنان مس زیرنظر دارکو و سایراعضای کادر فنی تیم خود، روز گذشته تمرین سبکی را نیز در زمین چمن نیروی هوایی شیراز برگزار کردند تا از هر نظر آماده باشند.

سرمربی تیم فوتبال مس با ابراز رضایت از شرایط تیم خود،پیش از بازی عصر امروز گفت: خوشبختانه تیم چه از نظر روحی و چه از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برد. ما برای بازی امروز در خانه حریف تدابیر ویژه‌ای داریم و اگر فوتبال روی خوب خود را به ما نشان بدهد و دچار بدشانسی نشویم نتیجه‌ی خوبی در بازی امروز خواهیم گرفت.

فرهاد سالاری کاپیتان تیم مس نیز از تلاش تمام بازیکنان مس برای بازی امروز گفت و تاکید کرد: ما باید ادامه‌ی بازی‌های لیگ را با نتایج خوب تمام کنیم تا ثابت کنیم تیمی باشخصیت در لیگ هستیم. قطعا تمامی بچه‌های تیم در بازی امروز با تمام وجود خود خواهند جنگید و امیدوارم که با یک نتیجه‌ی خوب ثابت کنیم تیم ما در شرایط ایده‌آلی قرار دارد.

بازیکنان مس صبح امروز نیز در محوطه‌ی هتل محل اقامت خود نرمش صبحگاهی با نشاطی را برگزار کردند تا از هر نظر آماده‌ی بازی امروز باشند.

محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز ظهر امروز خود را به شیراز خواهد رساند تا بازی تیم مس برابر برق را از نزدیک مشاهده کند.

بازی دو تیم از ساعت 14 عصر امروز به طورمستقیم  از شبکه استانی فارس به روی آنتن خواهد رفت و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند بازی دو تیم را از کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس @mesfc دنبال نمایند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2598