باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 04:02:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دیدار صمیمانه مدیرعامل باشگاه مس و تقدیر کارکنان از سیدامجد مسعودزاده

شنبه 14 بهمن ماه 1396 ساعت 11:29

صبح امروز محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان با سیدامجد مسعودزاده مدیرعامل سابق این باشگاه در محل باشگاه مس دیدار و گفت وگو داشتند.

پس از این جلسه، کارمندان باشگاه مس از مدیرعامل سابق باشگاه، با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر نمودند و از زحمات وی قدردانی کردند.

در این جلسه سیدامجد مسعودزاده ضمن تشکر از کارکنان باشگاه مس آن‌ها را بازوی توانمند خود در اداره‌ی امور مختلف باشگاه دانست و از صداقت کاری آن‌ها در زمان تصدی‌اش بر مدیریت باشگاه تشکر نمود.

مسعودزاده با اشاره به حضور آقای کافی در بدنه‌ی باشگاه مس، وی را یکی از مدیران ورزشی شایسته‌ی شرکت مس عنوان کرد و حضور وی را در باشگاه مس سرمنشا اتفاقات مثبت و خیردانست.

مدیرعامل سابق باشگاه مس با بیان اینکه با تمام توان خود برای مدیریت باشگاه اقدام نموده است، با تشکر از مقامات ارشد شرکت مس بابت همه‌ی حمایت‌های همه‌ جانبه از باشگاه مس کرمان، استعفا و جدایی خود را از این باشگاه در جهت پیشرفت و آرامش بیشترآن عنوان کرد وگفت: هیچگاه در باشگاه مس منیت‌ها حاکم نبوده است و همه‌ی پرسنل برای حفظ روند رو به جلوی باشگاه تلاش کرده‌اند و گاهی این اتفاق با جدایی و گذشتن از خود رخ می‌دهد که امیدوارم شاهد تداوم موفقیت‌های باشگاه با این تفکر باشیم.

مسعودزاده ضمن گزارشی از عملکرد خود در باشگاه مس، اقدامات صورت گرفته در بخش انضباط مالی و کارهای آکادمی باشگاه را بسیار مثبت و تاریخ‌ساز عنوان کرد و گفت: خوشحالم که امروز از نظر اداری مجموعه‌ای منظم را در باشگاه مس می‌بینیم.

در ادامه‌ی این نشست محمدرضا کافی مدیرعامل جدید باشگاه مس نیز با تشکر از همه‌ی زحمات مدیرعامل سابق باشگاه، تجربه‌ی وی را برای پیشبرد اهداف باشگاه بسیار مفید عنوان کرد و اینکه سیدامجد مسعوزاده به عنوان بخشی از بدنه‌ی باشگاه مس همچنان در کنار این باشگاه باقی خواهد ماند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2573