باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 03:08:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تکذیب خبر مذاکره بازیکن مس با خونه به خونه

شنبه 7 آذر ماه 1394 ساعت 12:32

پیش از بازی حساس مس برابر تیم فوتبال خونه به خونه انتشار خبری مبنی بر مذاکره‌ی یکی از بازیکنان مس با این تیم برای پیوستن به آن در نقل و انتقالات بین فصل، موجب تعجب همگان شده بود.

اما وبلاگ هواداران مس که این خبر را منتشر کرده بود، در گفتگو با علی یونسی این مسئله را تکذیب کرد و لازم به توضیح است که هیچ مذاکره‌ای مبنی بر جدا شدن هیچ یک از بازیکنان مس در نیم فصل تا امروز انجام نشده است و اخبار در این زمینه صحیح نمی‌باشد.

علی یونسی در این خصوص به "کلوپ هواداران مس" گفت: این خبر اصلا صحت ندارد. من آمدم به کرمان که چند سال در این شهر بمانم و تلاش کنیم تا مس به لیگ برتر صعود کند.

وی افزود: حرف و حدیث های زیادی قبل از هر بازی حساس وجود دارد. برای بازی خونه به خونه هم شایعات زیاد است و برخی تلاش می کنند بازیکن تحت فشار قرار بگیرد و فکرش منحرف شود تا تیم نتیجه نگیرد.

یونسی در پایان گفت: هیچ صحبتی با من و باشگاه نشده است و من این موضوع را کاملا تکذیب می کنم. امیدوارم در بازی خونه به خونه نتیجه خوبی کسب کنیم تا هواداران مس شاد شوند.

در هر صورت قبل از هر بازی جنگ های روانی زیادی وجود دارد و تیم ها از هر طریقی سعی می کنند با تخریب تیم مقابل نتیجه بگیرند. کلوپ هواداران مس (که این خبر را پیش از این منتشر کرده بود) بر طبق رسالتی که دارد این مصاحبه را با علی یونسی ترتیب داد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=257