باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 04:44:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

توضیحی بر بیانیه باشگاه راه‌آهن/متاسفانه بی‌احترامی در جای دیگری بود

سه‌شنبه 3 بهمن ماه 1396 ساعت 12:55

باشگاه راه‌آهن تهران نسبت به گلایه‌ی باشگاه مس کرمان از کلام و رفتار سرمربی و اعضای کادر فنی تیم فوتبال راه‌آهن، ابراز ناراحتی کرده و در این زمینه بیانیه‌ای نیز صادر کرده است که لازم است در رابطه با آن توضیحاتی عنوان شود.

در ابتدا جای این توضیح صریح وجود دارد که باشگاه مس به هیچ عنوان مخاطب صحبت‌های خود را باشگاه ریشه‌دار راه‌اهن قرار نداده بود و اگر گلایه‌ای نیز بیان داشت، صرفا به رفتار و گفتار محسن بیاتی‌نیا سرمربی این تیم وبرخی از همکاران وی بود و باشگاه مس کرمان برای مجموعه‌ی باشگاه راه‌اهن احترامی به قامت تاریخش دارد و آرزو می‌کند که مشکلات این باشگاه هرچه سریعتر برطرف گردد.

اما در رابطه با مسائل طرح شده در بیانیه‌ی باشگاه راه‌اهن باید به این نکات توجه کرد که متاسفانه رفتارها و صحبت‌های سرمربی این تیم و بعضی از اعضای کادر فنی این تیم به گونه‌ای بوده است که جای واکنش را برای باشگاه مس باز می‌گذاشت. قطعا باشگاه مس کرمان دوست ندارد با رقبای خود برخوردی خارج از دوستی‌های ورزشی داشته باشد اما زمانی که بیش از 90 دقیقه توهین آن‌هم از سوی یکی از چهره‌های شناخته شده فوتبال کشور می‌شنود نیز نمی‌تواند بنا به قداست و احترام خود ساکت بماند.

به دلیل سکوهای خالی ورزشگاه و همچنین شرایط خاص این استادیوم متاسفانه صدای سرمربی تیم راه‌اهن و کارد فنی این تیم کاملا از گیرنده‌های تلویزیونی پخش می‌شد و تمام حاضرین در ورزشگاه نیز صحبت‌های زشت طرح شده در رابطه با تیم مس را از سوی سرمربی و نیمکت نشینان تیم راه‌اهن می‌شنیدند که اتفاقا این اصلا در خور و شایسته‌ی باشگاه با قدمت و وزین راه‌اهن نیست که به جای حمایت از این رفتار، خود باید آن را تقبیح و نکوهش کند.

اینکه نیمکت‌نشینان و کادر فنی یک تیم دائما داور بازی را به گرفتن پول از رقیب متهم می‌کنند و جملاتی از این دست را به شکل‌های مختلف تکرار می‌کنند، هم قداست یک بازی ورزشی را زیر سوال می‌برند و هم تهمت و توهین اساسی به تیم رقیب وارد می‌کنند که باید هم منتظر واکنشی از آن دسته که در سایت باشگاه مس عنوان شد باشند.

بهرشکل محسن بیاتی‌نیا مربی جوانی است و او به واسطه‌ی نان و نمکی هم که در یک مقطع زمانی در باشگاه مس دریافت نمود، کمی می‌بایست حرفه‌ای تر و با شخصیت‌تر برروی سکوی ورزشگاه سیرجان رفتار کند و اگر باشگاه مس به بی‌اخلاقی‌های وی در این بازی خرده می‌گیرد صرفا به فشار گذاری‌های وی برروی داور جوان این بازی برمی‌گردد که از همان شروع بازی استارت خورد و تا پایان آن ادامه داشت.

باشگاه مس بازهم تاکید می‌کند که به همه‌ی رقبای خود از جمله باشگاه ریشه‌دار راه‌اهن احترام ویژه‌ای می‌گذارد اما در مقابل توهین‌هایی که به خود ببیند به هیچ وجه مماشات نمی‌کند و به واسطه‌ی شخصیت و اعتبار خود به سرعت برابر آن‌ها واکنش نشان می‌دهد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2546