باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403 ساعت 00:20:55
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

واکنش سیدامجد مسعودزاده به بحث استعفای خود از مدیرعاملی باشگاه مس

چهارشنبه 27 دی ماه 1396 ساعت 09:11

سیدامجد مسعودزاده پس از انتشار خبر استعفای خود از مدیر عاملی باشگاه مس در واکنش به این موضوع به فارس گفت: استعفا دادم اما هنوز هیأت مدیره قبول نکرده است. اصرار می کنم از تیم جدا شوم، اما هیأت مدیره به دنبال این هست که من در تیم بمانم و کمک کنم. بعضی وقت ها رفتن باعث می شود تا فضا برای دوستان بهتر شود تا بتوانند با آرامش کار کنند. من دلم با تیم است، شرایط من با تیم مس کرمان مثل رابطه پدر و فرزندی است. ممکن است ماندن در جایی باعث شود تا اتفاقات خوبی بیفتد، همان طور رفتن هم باعث می شود تیم شرایط بهتر بدست آورد.

مسعودزاده در ادامه در خصوص شرایط تیم مس کرمان و نتایج به دست آمده تاکنون در لیگ دسته اول، گفت: از نتایج به دست آمده ناراضی هستم، چراکه ما ابزار، نیرو و امکانات مناسبی داریم و پتانسیل آن را داریم که نتایج خوبی را کسب کنیم. بعضی وقت ها با توجه به بضاعت کم، نمی شود نتایج گرفت، اما زمانی که تمام شرایط مهیا است، حتی یک بازیکن هم به علت مسائل مالی به باشگاه مراجعه نمی کند، این نشان می دهد که تیم مس فضای مناسبی دارد و می تواند نتایج خوبی کسب کند.

مدیرعامل مستعفی در ادامه گفت: از برخی هواداران دل چرکین هستم، تعداد اندکی جو را خراب می کردند و حتی آرامش تیم را به هم می زدند. اما به نظر من باید حمایت هواداران بیشتر شود تا تیم با آرامش نتایج خوبی کسب کند. اگر هوادار نداشتیم خیالمان راحت بود و می گفتیم هوادار نداریم، اما وقتی این تیم هواداران خوبی دارد و می تواند پرشور از تیم حمایت کند، پس نیاز داریم تا هواداران تیم مس را با حمایت خودشان به لیگ برتر برسانند.

مسعودزاده در پایان گفت: بعضی نتایج هم دلیلش بدشانسی بود و با مشکلات داوری و اتفاقات پیش آمده نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. من مس کرمان را دوست دارم، اما صلاح دیدم استعفا بدهم تا فرد دیگری به مس کرمان اضافه شود، تا شاید شرایط این تیم بهتر شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2526