باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 22:11:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازی‌های حساس و سخت مس ب و امید برابر شمالی‌ها

دوشنبه 25 دی ماه 1396 ساعت 10:18

تیم‌های فوتبال مس ب و امیدهای مس کرمان ظرف امروز و فردا در بازی‌هایی حساس و سخت به مصاف رقبای شمال کشوری خود می‌روند.

تیم فوتبال مس ب در بازی شانزدهم خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، عصر امروز و از ساعت 14 در رشت به مصاف تیم داماش گیلان خواهد رفت.

تیم داماش گیلان در حالی امروز میزبان مسی‌های ب می‌باشد که با 28 امتیاز در رده‌ی دوم جدول می‌باشد و یکی از مدعیان اصلی صعود از این گروه قلمداد می گردد.

البته شاگردان رضا ترکزاده در بازی‌های قبل خود ثابت کرده‌اند که در بازی‌های دشوار به خصوص در خانه‌ی حریفان با توانی مضاعف به میدان می‌روند و قطعا در بازی امروز نیز با تمام وجود بازی خواهند کرد.

مس ب همینک با 17 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول می‌باشد و لیست 18 نفره این تیم برای بازی امروز شامل: احمدعربپور/حسن رفیعی/کیان عباسپور/علی خلیلی/محسن بهرامی/رحیم ده یادگاری/جوادمحمودابادی/سعیدشمس‌الدینی/سهیل‌زندی/ایمان‌یوسفی/رضاپورمهدی‌اباد/فرشیدعلوی/سجاداسماعیلی/رسول‌عسکری/محمدغلامی/.محمدذوالعلی/رضاعربپور/رضامحمدی می‌باشد.

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز عصر فردا از ساعت 13 و 45 دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان از هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور میزبان تیم فوتبال ملوان انزلی هستند.

امیدهای مس که همینک با 17 امتیاز در رده‌ی دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند، به سه امتیاز این بازی مهم خانگی چشم دوخته‌اند تا شانس خود را برای صعود به رده‌ی هفتم جدول امتحان کنند.

تیم فوتبال امید ملوان انزلی نیز همینک با 18 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول میباشد تا مصاف این دو همسایه شمالی و جنوبی در جدول لیگ برتر امیدهای کشور، حساسیت‌های خاص خود را داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2521