باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 21:28:44
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

خونه به خونه 2-1 مس/ دنده عقب مس در دور برگشت

یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 16:51

تیم فوتبال مس کرمان با قبول دومین شکست خود در دومین بازی دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، نیم فصل دوم رقابت‌های این فصل را با ناامید کننده‌ترین شکل ممکن آغاز کرد.

درهفته‌ی نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، تیم فوتبال مس در بابل میهمان تیم خونه به خونه بود که احمد نخعی تیم خود را با ترکیب رضا حیدرى/فرهاد سالاری /على علیزاده/سیداحمداهى /محمودمطلق نژاد/کیانوش میرزایى /حسین حیدرى /احمدحسن زاده /محمدسلیمان علیزاده/مقداد اکبرخواه/رامتین سلیمان زاده به میدان فرستاد.

در حالی که مسی‌ها به شدت امیدوار بودند در این بازی با عدم تکرار اشتباهات فردی موفق شوند جبران شکست خانگی نلخ هفته‌ی قبل خود را انجام دهند، اما در دقیقه‌ی 4 بازی با اشتباه دروازه‌بان مس، این تیم به راحتی هرچه تمام‌تر گل اول بازی را پذیرفت.

بعد از این گل بازیکنان مس شیرازه خود را از دست نداند و فشار خوبی را به دروازه حریف وارد کردند تا به سرعت این گل را جبران کنند.

در دقایق 15 و 20 مس می‌توانست گل تساوی خود را برروی موقعیت‌های خیلی خوبی که نصیبش شد به ثمر برساند که موفق به این کار نشد.

اما در دقیقه‌ی 22 بازی احمد حسن‌زاده موفق شد با استفاده از اشتباه دروازه‌بان میزبان نهایت استفاده را ببرد و کار را در نیمه‌ی اول به تساوی بکشاند.

بعد از این گل دقایقی مس کرمان بربازی مسلط بود و حتی می‌توانست گل برتری خود را هم به ثمر برساند هرچند که در ده دقیقه‌ی پایانی نیمه‌ی اول بازهم توپ و میدان دست میزبان بود اما در نهایت بازی در نیمه‌ی اول با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در نیمه‌ی دوم بازی پایاپای شروع شد و تیم خونه به خونه به عنوان میزبان بازی بیشتر در زمین مس جولان می‌داد و در مقابل مسی‌ها نیز برروی چند ضد حمله دروازه‌ی حریف را تهدید کردند.

اما با نزدیک شدن بازی به دقایق پایانی بازیکنان مس یا به دلیل ترس از باخت و یا افت توان بدنی بیشتر تحت تاثیر بازی حریف خود قرار گرفتند وخوش شانس بودند که موقعیت تک به تک بازیکنان میزبان در بین کندی مدافعان مس با بی دقتی آن‌ها تبدیل به گل نشد.

تعویض‌های مس که یاسر فیضی را به جای اکبرخواه و غلامرضاپور را به جای مطلق‌زاده به زمین فرستاد نتوانست در خط حمله، مس را با تحرک بیشتری مواجه کند و در مقابل برروی حملات جسته و گریخته‌ی میزبان، مس در کارهای دفاعی صلابت لازم را نشان نمی‌داد.

در نهایت در دقیقه‌ی 82 بازی بازهم مهاجم خونه به خونه در موقعیت تک به تک با دروازه‌ی مس قرار گرفت و این بار دیگر بی‌دقتی بازیکن حریف شامل حال مسی‌ها نشد و کاظمی دروازه‌ی مس را در بدترین دقایق ممکن باز کرد.

در دقایق پایانی مس بازهم چند حمله‌ی احساسی برروی دروازه‌ی حریف انجام داد اما نتوانست از باخت دیگر خود در این فاصله پیشگری کند تا با قبول این شکست مس یک پله در جدول سقوط کند و فاصله امتیازی خود را با یک دنده عقب وحشتناک در نیم فصل دوم با صدر جدول به عدد 15 برساند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2519