باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:52:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نخعی: این باخت جای هیچ توجیهی ندارد

دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 10:16

احمد نخعی پس از دیدار برابر شهرداری تبریز که با شکست 2-0 تیمش همراه شد، با بیان اینکه این شکست جای هیچ‌گونه صحبت و توجیهی را باقی نمی‌گذارد گفت: فوتبال بسیار ضعیفی انجام دادیم و از نوع نمایشی که در زمین داشتیم تعجب می‌کنم. در حد لیگ‌های پایین‌تر که هیچ، در حد یک تیم لیگ استان هم نبودیم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری از همان ابتدا با انگیزه زیادی وارد زمین شد و برای سه امتیاز جنگید؛ دقیقا بر خلاف تیم ما که نه دوندگی داشتند، نه انگیزه و نه عملکردی خوب. حتی استپ کردن هم برای بازیکنان مس به کاری سخت تبدیل شده بود. به هر شکل من مسبب بی انگیزگی بازیکنان مس هستم و شاید من نتوانستم به خوبی آن‌ها را از لحاظ ذهنی آماده کنم. اگر به دنبال موفقیت هستیم باید از این نوع فوتبال دوری کنیم.

سرمربی مس در خصوص اردویی که در کیش برگزار شد نیز اظهار داشت: برخی می‌گویند که ما در کیش خوردیم و خوابیدیم اما من توجهی به چنین صحبت‌هایی ندارم. واقعیت این است که ما با 14 بازیکن راهی کیش شدیم و در این اردو با تیمی مثل بادران بازی کردیم که قدرت بالایی دارد و با 30 بازیکن خوب به اردو آمده بود.

نخعی در پاسخ به اینکه آیا از خریدهای زمستانی رضایت دارد یا خیر، گفت: بازیکنانی که می‌خواستم جذب شدند و کیفیت خوبی دارند.

وی در پایان تاکید کرد: بازیکنان مس انگیزه لازم را نداشتند. باید فکر کنیم و ببینیم که چرا چنین اتفاقی رخ داده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2505