باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 13:46:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان0-2شهرداری تبریز/ بدترین شروع ممکن برای دور برگشت

یکشنبه 17 دی ماه 1396 ساعت 16:02

تیم فوتبال مس کرمان در اولین بازی دور برگشت خود برابر شهرداری تبریز در ورزشگاه باهنر کرمان با نتیجه‌ای ضعیف و دور از انتظار با دو گل مغلوب میهمان خود شد.

در این بازی احمد نخعی تیم خود را با ترکیب حمیدعرفانی، رامتین سلیمان زاده، میلاد باقری، فرهاد سالاری، نعمت بخشی، محمد علیزاده، رضا ستاری، محمود مطلق‌زاده، احسان پورشیخعلی، کیانوش میرزایی، یاسر فیضی به زمین فرستاد.

با شروع بازی و در حالی که کرمانی‌ها انتظار نمایش بهتری از تیم خود داشتند به شکلی عجیبی تیم مس تحت تاثیر بازی میهمان خود قرار گرفت و در حالی که هیچ برنامه مشخصی در زمین ناهموار باهنر از سوی مسی‌ها دیده نمی‌شد، شهرداری با هدف قرار دادن کانال‌های کناری خط دفاع مس برروی دروازهی این تیم در دقیقه‌ی 7 بازی اولین خطر را ایجاد کرد.

بازی ضعیف مس در نیمه‌ی اول به شدت در چشم می‌زد و این موضوع هواداران این تیم را نگران کرده بود و تا پایان نیمه‌ی اول متاسفانه تغییر روند حرکتی در بازی این تیم در زمین بازی به وجود نیامد.

تنها موقعیت نصف و نیمه‌ی مس در نیمه اول ضربه سر مطلق‌زاده بود و در باقی صحنه‌ها مس عمدتا با لو دادن توپ‌های خود و اشتباهات عجیب و زیاد کاملا خود را در زمین بازی خلع سلاح کرده بود.

در نیمه‌ی دوم با ورود غلامرضاپور به جای ستاری بازهم روند حرکتی این تیم تغیر چندانی نداشت و در مقابل تیم شهرداری زمانی که متوجه شد میزبانش در این بازی بسیار ضعیف کار می‌کند برای زدن گل استراتژی خود را تقویت کرد.

در نهایت برروی یکی از همان حرکات از کانال‌های کناری دفاع مس، با یک سانتر بلند در دقیقه 66 از سمت چپ خط دفاع مس، پیمان رنجبر با ضربه‌ای سر در میان مدافعان مس به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

این گل آب سردی بر پیکر تیم مس بود و این تیم را شتابان و احساسی برای زدن گل تساوی به جلو کشید.

هرچند مسی‌ها بعد از دریافت گل برروی دروازه‌ی حریف فشار آوردند و حتی ضربه‌ی برگردان و زیبای غلامرضاپور با بدشانسی محض به تیر دروازه‌ی حریف هم خورد اما برای هجوم مس خیلی دیر شده بود.

مس برای اینکه بعد از دریافت گل حمله کند نه تمرکز درستی داشت و نه بازهم برنامه‌ی مشخصی برای رسیدن به گل را دنبال می‌کرد و تنها به صرف احساسات جلو کشید و این موقعیت گل دوم را هم به حریفش داد.

در دقیقه‌ی 80 درویشی بازیکن تعویضی تیم شهرداری تبریز با فرار در پشت مدافعان مس در حالت تک به تک گل دوم را هم برای شهرداری به ثمر رساند تا مس حسابی از بازی بسیار بد خود در این دیدار تنبیه شود.

در نهایت بازی با همین دو گل به سود شهرداری خاتمه یافت تا این باخت خانگی آن‌هم در دور سرنوشت‌ساز برگشت به نوعی باعث یک شروع بسیار ناامید کننده از سوی تیم مس در نیم فصل دوم لیگ باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2504