باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 22:12:15
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی تیم فوتبال مس ب: داور اجازه نداد کار بزرگ خود را در خرمشهر کامل کنیم

یکشنبه 17 دی ماه 1396 ساعت 11:43

سرمربی تیم فوتبال مس ب با تمجید از تلاش بازیکنانش در بازی سخت برابر کارون اروند خرمشهر که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، داوری را مانع کسب سه امتیاز در این بازی عنوان کرد.

رضا ترکزاده در رابطه با این بازی گفت:تیم کارون که با اختلاف در صدر جدول گروه قرار دارد، تا پیش از بازی این هفته برابر ما نه تنها در زمین خود باخت یا مساوی نداده بود و در تمام بازی‌های خانگی‌اش برنده شده بود که در این بازی‌ها حتی گلی هم دریافت نکرده بود و این نشان از سختی کار ما در این بازی داشت.

وی افزود: بچه‌های ما از نظر روانی و بدنی آنقدر قوی و مسلط بودند که در این بازی در برابر حریف نه تنها پاپس نکشیدند که با تمام وجود برای پیروزی جنگیدند. ما در این مسابقه دو بار از حریف خود پیش افتادیم و در حالی که داور مسابقه یک پنالتی را برای ما نگرفت تا بازی سه بر یک شود و کار تمام گردد، در دقیقه‌ی 92 بازی در حالی که کمک داور اوت برای ما گرفته بود، ضربه‌ی کرنر اعلام کرد و همین توپ منجر به گل تساوی بازی شد تا سه امتیاز ما یک امتیاز گردد.

ترکزاده ادامه داد: من به شخصه هیچ زمان به دنبال بهانه گیری نیستم و هر زمان از دست دادن نتیجه تقصیر من باشد با جرات آن را به گردن می‌گیرم و هیچ ابایی از عذرخواهی ندارم اما در بعضی بازی‌ها واقعا در حق ما جفا می‌شود و مثلا در این بازی و یا بازی سنگین دیگر برابر شموشک در نوشهر، داوران در دقایق پایانی بازی با اعلام توپ‌های بی‌جهت به سود حریفان سبب می‌شوند که در بدترین دقایق دروازه‌ی ما باز شود.

سرمربی مس ب با انتقاد از داوری‌های لیگ دو گفت: بهرشکل طبیعی است که این بازی‌ها نظارت خاصی ندارد و داوران عمدتا در صدد در آوردن نتایج بازی‌ها هستند و خیلی حرفه‌ای سوت نمی‌زنند که این موضوع در چند بازی به ما لطمه جدی زده است.

وی به بازی‌های پیش روی تیمش اشاره کرد و گفت: ما بازی 6 امتیازی این هفته برابر گل ابریشم در کرمان داریم و اگر موفق شویم در این بازی خانگی پیروز شویم خیال خودمان را از پائین جدول راحت می‌کنیم و به بالای جدول چشم می‌دوزیم و برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم صعود کننده تلاش می‌کنیم.

ترکزاده در پایان گفت: با حمایت هرچه بیشتر باشگاه از تیم مس ب، بازیکنان خوب و با انگیزه‌ی ما در بازی‌های باقیمانده همانند بازی با کارون در خرمشهر با غیرت تمام به میدان خواهند رفت تا بتوانیم نتیجه‌های لازم را کسب کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2503