باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:25:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نخعی: در دور برگشت فقط برروی سه امتیاز تمرکز داریم

شنبه 16 دی ماه 1396 ساعت 11:32

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در آستانه‌ی شروع رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ دسته یک کشور، شرایط این تیم را مطلوب ارزیابی کرد.

احمد نخعی در این رابطه گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در کیش برگزار کردیم که دو بازی تدارکاتی بسیار خوب هم در آن انجام دادیم و این اردو کمک زیادی به ما در دور برگشت می‌کند. هرچند اگر این اردو با حضور بازیکنان جدید برگزار می‌شد برای ما مفیدتر بود اما بهرشکل از برگزاری این اردو راضی هستیم.

وی در رابطه با بازیکنان جدید مس در نیم فصل دوم گفت: خوشبختانه در پست‌هایی که بازیکن نیاز داشتیم موفق به جذب بازیکنان مد نظر شدیم و از این حیث تیم را تقویت کردیم هرچند شاید یک بازیکن دیگر در خط هافبک به ما اضافه شود که در حال رایزنی در این باره هستیم.

سرمربی مس افزود: امیدوارم که کارت بازیکنان جدید برای بازی عصر فردا برابر شهرداری تبریز صادر شود چراکه مدیرعامل باشگاه در تهران به سر می‌برد و به شدت برای صدور کارت این بازیکنان مشغول فعالیت است و به احتمال 90 درصد نیز کارت این بازیکنان تا فردا صادر خواهد شد.

نخعی به بازیکنان مصدوم تیم خود اشاره کرد و گفت: شاید مهدی تیکدری مجبور به عمل جراحی شود و اگر تشخیص پزشکان جراحی پای او باشد به احتمال زیاد نیم فصل را از دست می‌دهد که منتظر وضعیت نهایی او هستیم.امین کاظمیان نیز در نیم فصل دوم قادر به همراهی ما نیست اما سایر بازیکنان تیم وضعیت خوبی دارند.

وی در رابطه با تیم شهرداری تبریز به عنوان حریف تیم مس در اولین بازی دور برگشت گفت: ما در دور برگشت فقط برروی سه امتیاز تمرکز داریم و اصلا برای ما فرق نمی‌کند که حریف در کجای جدول است و یا چه شرایطی دارد. ما فقط باید در بازی‌هایمان سه امتیاز کسب کنیم و من امیدوارم که این روند از بازی فردا در دور برگشت با کمک هواداران ما در کرمان رقم بخورد.

سرمربی مس در رابطه با مکان برگزای بازی نیز گفت:هرچند تلاش‌هایی صورت گرفت که محل بازی خانگی ما تغییر کند اما این موضوع به بازی فردا نرسید و ما عصر فردا در ورزشگاه باهنر برابر شهرداری به میدان می‌رویم. من امیدوارم که چمن این ورزشگاه در مدت تعطیلات کیفیت بهتری پیدا کرده باشد و ما با تمرین عصر امروزمان برروی این زمین ارزیابی بیشتری از وضعیت این چمن خواهیم داشت.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2497