باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:11:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آخر هفته خلوت تیم‌های مس با بازی خارج از خانه امیدهای بسکتبال و فوتبال

چهارشنبه 13 دی ماه 1396 ساعت 11:20

در حالی که به دلیل شروه امتحانات مدارس اکثر مسابقات فوتبال پایه کشور در تعطیلات نیم فصل به سر می‌برند،تیم‌های امید بسکتبال و فوتبال مس در روزهای آخر هفته در زمین حریفان به مصاف رقیبانشان می‌روند.

تیم بسکتبال امید مس کرمان در آخرین بازی دور گروهی این فصل خود روز جمعه 15 دی ماه در ماهشهر میهمان تیم مهروبان‌نوین این شهر می‌باشد.

بسکتبالیست‌های امید مس که با 11 امتیاز از 9 بازی در رده‌ی ششم جدول گروه خود قرار دارند، با پیروزی در این بازی‌ می‌توانند به رده‌ی چهارم جدول چشم به دوزند تا در دور پلی‌آف با حریف ساده‌تری روبرو شوند.

در هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور نیز تیم فوتبال امید مس روز جمعه 15 دی ماه در اصفهان به میدان می‌رود.

امیدهای مس کرمان که همینک با یک بازی معوقه از 13 دیدار قبلی خود 17 امتیاز دارند و در رده‌ی هشتم جدول رده‌بندی می‌باشند، در این روز میهمان تیم ذوب‌آهن اصفهان خواهند بود.

ذوب‌آهن از 14 بازی خود 26 امتیاز دارد و در رده‌ی سوم جدول قرار دارد و در صورتی که امیدهای مس در این بازی موفق به انتقام شکست دور رفت از ذوب‌آهن شوند و با پیروزی بر این تیم یک کار بزرگ انجام دهند می‌توانند تا رده‌ی چهارم جدول صعود داشته باشند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2493