باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 09:10:21
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تلاش دوباره باشگاه مس برای تغییر استادیوم محل بازی خانگی مس

سه‌شنبه 12 دی ماه 1396 ساعت 10:44

با توجه به اینکه چمن ورزشگاه باهنر کرمان برای بازپس گیری کیفیت مطلوب خود نیاز به استراحت طولانی و فاصله گرفتن از شرایط مسابقه دارد تا اقدامات باشگاه مس برای ترمیم این چمن زودتر به نتیجه برسد، باشگاه مس یک بار دیگر تلاش خود را برای تغییر موقت محل بازی‌های خانگی خود به کار بست.

پیش از این یکبار باشگاه مس در مهر ماه برای تغییر محل بازی‌های خانگی خود از استادیوم باهنر به ورزشگاهی دیگر تلاش کرد اما با مخالفت سازمان لیگ به دلیل عدم تجهیزات ورزشگاه‌های دیگر روبرو شد.

در آن زمان استادیوم شهر زرند در بازرسی‌های فدراسیون فوتبال برای میزبانی بازی‌های لیگ یک مس، نزدیک‌تر به استانداردهای لازم بود اما با این حال به دلیل ایرادات جدی امتیاز لازم را برای میزبانی کسب نکرد.

با رفع برخی از این ایرادات، باشگاه مس کرمان یک بار دیگر تلاش خود را برای تغییر موقت محل بازی‌های خانگی تیم مس به کار بست تا چمن ورزشگاه باهنر هرچه سریعتر به کیفیت لازم برای میزبانی بازی‌های مس برسد.

قرار است ظرف روزهای آتی بازرسان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بار دیگر از این ورزشگاه دیدار کنند تا در صورت کسب امتیازهای لازم، باشگاه مس یک بار دیگر تلاش خود را برای تغییر موقت محل بازی‌های خانگی مس انجام داده باشد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2490