باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 04:33:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس ب به دنبال شکستن مقاومت تهران در کرمان

سه‌شنبه 5 دی ماه 1396 ساعت 10:01

تیم فوتبال مس ب عصر امروز در دیداری حساس از ساعت 14 در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان به مصاف تیم مقاومت تهران خواهد رفت.

دو تیم در حالی بازی سیزدهم فصل خود را برابر هم برگزار می‌کنند که رقابت‌های لیگ دسته دوم به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود وتلاش تیم‌ها برای بقا و صعود به اوج خود رسیده است.

تیم مس ب در حالی از 12 بازی قبل خود 4 پیروزی، سه تساوی و 5 شکست را در کارنامه دارد که با 15 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول می‌باشد و تیم مقاومت تهران با 5 برد، 6 مساوی و یک باخت و 21 امتیاز در رده‌ی سوم جدول این گروه جای دارد.

مس ب که در هفته‌های اخیر در کسب نتیجه و صعود در جدول روند بسیار خوبی داشته است، اگر در موفق شود در بازی عصر امروز مقاومت کرمان را در تهران بشکند، با 18 امتیاز می‌تواند تا رده‌ی پنجم جدول صعود داشته باشد.

بازی هفته‌ی قبل تیم مقاومت تهران برابر تیم نیروی زمینی به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شده بود تا این بازی اولین مسابقه‌ی تیم مقاومت تهران بعد از دوری یک ماهه از مسابقات به دلیل تعطیلی نیم فصل خود باشد.

لیست 18 نفره تیم مس ب برای بازی عصر امروز به این شرح می‌باشد: رسول عسکری , رضا پور مهدی آبادی , کیان عباسپور , علی خلیلی , امیر حمزه فرامرز پور , احسان قاضی زاده , محسن بهرامی , جواد محمودآبادی , سعید شمس الدینی , فرشید علوی , سجاد اسماعیلی , رضا عرب پور , علی زاده محمودآبادی , محمد ذوالعلی , مصطفی مظهری , رضا محمدی , احمد عرب پور , حسن رفیعی.

بازی رفت دو تیم در تهران با نتیجه‌ی 3 بر1 به سود تیم مقاومت تهران به اتمام رسید اما به طور قطع شاگردان رضا ترکزداه در بازی عصر امروز تفاوت‌های زیادی با بازی دوررفت خود خواهند داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2466