باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:09:54
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آخر هفته شلوغ تیم‌های مس/از ال‌مسینو امیدها تا میهمانی سایر تیم‌ها

چهارشنبه 22 آذر ماه 1396 ساعت 10:10

تیم‌های مختلف مس کرمان در روزهای آخر هفته به مصاف رقیبان خود می‌روند تا بازی‌های لیگ خود را ادامه دهند.

در هفته‌ی هشتم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور، تیم نونهالان مس کرمان در یک بازی بسیار حساس میهمان تیم البدر بندرکنگ می‌باشد.

این بازی عصر روز چهارشنبه 22 آذر ماه در بندکنگ برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه تیم کنگ با 15 امتیاز در صدر گروه قرار دارد و تیم مس با 14 امتیاز در رده‌ی دوم، این بازی اهمیت زیادی برای سرگروهی و صعود این دو تیم خواهد داشت.

در بازی رفت تیم نونهالان مس موفق شدند با دو گل تیم البدر را شکست دهند تا شاگردان علی ترکزاده در این بازی نیز به فکر کسب یک نتیجه‌ی خوب باشند.

در هفته‌ی نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، تیم هندبال مس کرمان عصر روز پنجشنبه 23 آذر ماه در مارون میهمان تیم پتروشیمی این شهر است.

در بازی رفت تیم مس در کرمان برابر حریفش به پیروزی رسید تا تیم مس همینک با پنج امتیاز در رده‌ی هفتم وتیم مارون نیز بدون امتیاز در رده‌ی هشتم جدول قرار داشته باشند.

در همین روز دربی ال‌مسینو در رده‌ی فوتبال امیدها برگزار خواهد شد و از ساعت 14 روز پنجشنبه 23 آذر ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان امیدهای مس کرمان میزبان امیدهای مس رفسنجان می‌باشند.

این بازی اولین رقابت دو تیم در دور برگشت بازی‌ها می‌باشد که در دور رفت امیدهای مس موفق شدند با یک گل در رفسنجان بازی را به سود خود خاتمه دهند.

همینک امیدهای مس با 14 امتیاز از 11 بازی در رده‌ی پنجم جدول می‌باشند و امیدهای مس رفسنجان نیز با همین تعداد امتیاز در رده‌ی ششم جدول جای دارند تا مصاف همسایه‌ها حساسیت خاصی داشته باشد.

در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ بسکتبال امید کشور نیز تیم بسکتبال مس روز جمعه 24 آذر ماه در امیدیه میهمان نفت این شهر می‌باشد.

تیم نفت امیدیه با 11 امتیاز در صدر جدول می‌باشد و تیم مس نیز با 6 امتیاز در رده‌ی ششم جدول جای دارد. بازی هفته‌ی قبل بسکتبال مس به دلیل زلزله در کرمان لغو شد که احتمال زیاد این بازی روز سه‌شنبه‌ی پیش رو انجام می‌شود.

و در نهایت تیم نوجوانان مس کرمان در بازی چهارم این فصل خود در رقابت‌های لیگ برتر، روز جمعه 24 آذر ماه در شیراز به مصاف سپاسی خواهد رفت.

جوانان مس که هر سه بازی قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند با 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و سپاسی با 7 امتیاز در رده‌ی سوم جای دارد.

باشگاه مس برای همه‌ی ورزشکاران تیم‌های خود در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت و پیروزی را دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2435